-72- Illusion

1.1K 120 24
                                    

פרק 72- אשליה

ברגע שניתנה לי הרשות להתחיל ביצעתי את ההכנות ליצירת האשליה.

מתוך ניסיון אישי, דניאל הכריח אותי להפסיק להתאמן יום לפני המשחקים ופשוט לנוח ולתת לגוף שלי להתאושש מהאימונים המסיביים שעברתי.

נעמדתי בעמדת המוצא של הקסם והרמתי את שתי ידי, מסובבת אותן בכיוון השעון שלושה סיבובים. רואה את הסמל הזהוב בצורת צמיד מתקבע על עורי. ההכנות הושלמו.

עכשיו, הדבר הכי חשוב. להתרכז.

דמיינתי את השועל, קודם כל. יצרתי את התמונה שלו בראשי. כשהשועל עמד על רגליו בדמיוני והביט בי דרך עיניו השחורות החודרות ופרוותו הכתמתמה, הוספתי לו שמונה זנבות, כך שעכשיו היו לו תשעה זנבות. הגדלתי אותו לגודל של כלב והגעתי לקטע הבעייתי. הצבע הלבן.

דניאל הכריח אותי לחשוב על האירוע שנקשר אצלי לצבע לבן יותר מכל, בזמן שאני אחשוב על זה, הצבע הלבן יבוא מעצמו. כרגע, סיכויי ההצלחה שלי עומדים על חמישים-חמישים. בחצי מהפעמים שניסיתי הקסם לא עבד, אבל מצד שני, בחצי האחר הוא כן עבד.

דמיינתי שאני ולוק שוב הולכים לחדר בין המימדים, בו פגשנו את יין ויאנג, יחד עם כפור. המקום כולו היה לבן, מהרצפה עד התקרה. כמו בית בלי חלונות שבדיוק סיימו לצבוע אותו בלבן שמנת בוהק מרוב לובן.

  הרמתי את ידי הימנית והשארתי את אצבע המורה מושטת, את השאר האספתי ביחד, כאילו אני מצביעה בכיתה, אבל מיקמתי את היד מול עיניי. הרמתי את אצבעי וטפחתי על האוויר, כאילו אני לוחצת על כפתור. 

סגרתי את עיניי חזק ומלמלתי בקשה מהירה אל אבותיי שהקסם יצליח לי. 

פתחתי את עיניי בזהירות וגיליתי שועל בעל תשע זנבות, לבן!

עשית את זה קאת'רין! החמאתי לעצמי והפסקתי מיד כשראיתי את השועל מסתובב. הקצוות של הזנב שלו היו ירוקים בהירים, כמו עיניו וכפות רגליו. 

מה קורה כאן?!

"זה המוצג הסופי שלך?" שמעתי את השופטת מהמרכז שואלת. 

הנהנתי בלית ברירה. דניאל הזהיר אותי לפני כן שגם אם יתנו לי ניסיון נוסף, עליי לסרב. ניסיון נוסף יעלה לי בנקודות בחלק של ההחלטיות.

"חכי ליד הדלת בבקשה." השופט מצד ימין אמר לי בזמן ששאר השופטים דנו בניהם בגורלי, כנראה. נעמדתי ליד הדלת והשתדלתי לא לחשוב על כלום, מסובבת את הטבעת שלי בעצבנת על אצבעי.

"קאת'רין?" שמעתי את שמי אחרי כמה דקות מייסרות של המתנה דרוכה.

התקרבתי אל דוכן השופטים וחיכיתי לשמוע את מה שהם אומרים.

"הציון שלך למבחן הזה הוא חמישים וחמש." השופטת האמצעית לקחה שוב פיקוד ומסרה לי את הדבר שחששתי ממנו יותר מכל. זה נכשל?!

My Destiny: Warrior {hebrew}Where stories live. Discover now