-60- The difference is what makes all the difference

1.2K 128 22
                                    

פרק 60- ההבדל הוא מה שעושה את כל ההבדל

"שבו." הוביל אותנו האיש אל חלקת דשא ריקה ונשען על גזע עץ בזמן שחיכה שנעשה כבקשתו.

לאט לאט הקבוצה הקטנה שלנו, שמספר האנשים בה הוא אחד עשר אנשים כולל אותי, צנחה על הקרקע וכולם נאנחו אנחת רווחה ענקית ומשותפת.

"כפי שכולכם יודעים, יש הבדל בין קסם לכישוף," הוא אמר והכניס לפיו קיסם עץ שהוציא מכיסו.

"גם אם אתם לא יודעים מה ההבדל, אני בטוח שאתם יודעים שהוא קיים." אמר בזמן שהוא מסובב את הקיסם בעזרת שיניו.

"מישהו יכול להגיד לי מה ההבדל בין קסם לכישוף?" שאל בטון עצבני אחרי שאף אחד לא זרק רעיונות לחלל האוויר.

"כישוף מסתמך על כוחם הקדום של הנחשים ולא על הכוח של המשתמשים בכישוף והעוצמה שלו נשארת קבועה ותלויה בכוחותיהם שם הנחשים. קסם לעומת זאת, תלוי בכוחותיו של המשתמש והוא יכול לבצע אותו בכל זמן מבלי להיות תלוי בנחשים, במצבם או בכל קשר אחר שקשור בנחשים." אמר קול דקיק מאחורי.

אז לזה לוקאס התכוון כשהוא אמר שיש הבדל בין קסם לכישוף... הוא יודע אפילו יותר ממה ששיערתי.

"יפה!" רעם קולו של האיש המפחיד, "זו תשובה מלאה, את מקבלת את כל הנקודות!"

"תודה," צייץ הקול בשקט והשתתק.

"קומי, קומי," אמר האיש ונופף בידו לילדה שדיברה להתרומם.

"ובמה את היית בוחרת?" שאל אותה בלי להניד עפעף.

"הנחשים כמובן, זו מסורת שעוברת במשפחה." היא ענתה לו בביטחון והתחלתי להבין איך העניין עובד. אנשים הולכים בעיוורון אחרי הנחשים בזכות הכוח שהם נותנים ובזכות מעמדות. אם אני צריכה לנחש, הייתי אומרת שרק בודדים ילכו ללמוד קסם.

האיש הנהן בכבוד ופתח את פיו, "בעוד כמה דקות, השמש תתחיל לשקוע. המשימה הבאה שלכם תהיה למצוא מקום לישון בו ברחבי בית הספר ולחזור לעץ שכאן עם שחר. יש לכם שלושים דקות עד לחשיכה מוחלטת, הייתי ממליץ שתצאו אל הדרך, אבל זו כבר ההחלטה שלכם." הוא גיחך כיודע דבר מה שאנחנו נדע בקרוב ואחר כך הוסיף, "תצפו להפתעות." מה שרק חיזק את ההשערה שלי שמשהו הולך לקפוץ עלי באמצע הלילה.

ברגע שהוא הסתובב החלו לעבור בקבוצה לחשושים מהירים ונסיונות לכריתת בריתות זמניות, אם אפשר לקרוא לבקשת העזרה של כמה מהם כך.

תפסתי את הסכינים שלי חזק יותר ופניתי אל העץ שהאחרים התחילו להתרחק ממנו בריצה. העץ שעליו האיש המפחיד נשען שעכשיו הולך לו באיטיות אל עבר בניין המנהלה. החלטתי. אני פשוט אשאר כאן ואביס את הדברים שיבאו אלי, אין לי שום רצון להיאבד באקדמיה הענקית הזו.

"קדימה, קאת'רין. את עולה על העץ הזה ועוברת את הלילה הזה, לא משנה מה יקרה." לאחרונה הבנתי שאם אני אומרת לעצמי את המטרות שלי בקול רם, זה נותן לי מרץ והרגשה שאני יכולה לעשות את זה.

My Destiny: Warrior {hebrew}Where stories live. Discover now