-8- My sister

1.8K 166 17
                                    

פרק 8- אחותי

חדר האוכל היה גדול והיו בו המון אנשים.

הרצפה הייתה מרוצפת באבנים מסותתות בהירות ואילו התקרה והקירות בנויים מעץ כהה.

האנשים המתארחים בפונדק ישבו בשולחנות עץ, אכלו ודיברו בניהם בשקט.

אדם גדול מימדים עם זקן ניגש אלינו ושאל "אדון סמית', אחותך מרגישה טוב יותר?"

ראיתי את לוקאס מחייך חיוך קטן. נו באמת, אתה רק אמרת שהשם משפחה שלך שונה ואתה כבר עף על עצמך? הוא בסוף יסגיר אותנו עם החיוכים שלו.

"כן מנהל הפונדק, היא מרגישה טוב יותר כפי שאתה יכול לראות. אני אשמח אם תוכל להגיד לנו אם יש רופא בכפר- אנחנו חייבים לקבל טיפול רפואי מקצועי עבור קייט, התפירה שלי אומנם תעזור לה להחלים בסופו של דבר אך אנחנו חייבים להגיע למשפחה שלנו ואם הרגל של קייט תישאר במצב הזה לעוד הרבה זמן זה יעקב אותנו. לכן רצינו לראות רופא שיגיד לנו האם אפשר לזרז את התהליך. זה יהיה אסון אם נאחר, אחותינו הגדולה מתחתנת." לוקאס אמר ומנהל הפונדק הנהן לאחר מכן ואמר שלפני שלושה ימים הגיע לכפר מרפא, שזה בעצם רופא המשתמש בכשפי ריפוי. הוא גם הציע שבתו תוביל אותנו אליו כי הוא שוהה בביתו של ראש הכפר. לוקאס הודה לו וקיבל את ההצעה.

הלכנו לשבת בשולחן שהיה ממוקם בקצה החדר והזמנו לנו אוכל.

הבטן שלי לא הפסיקה לקרקר ולוקאס כל הזמן צחק עליי.

"איך הבטן שלך לא עושה קולות כאלה? אנחנו אכלנו בדיוק אותה כמות של אוכל!" שאלתי אותו וניסיתי לכסות את הבטן שלי בידיי. ולחשוב שהאמנתי שזה יעזור, זה רק החמיר את הקרקורים.

"למעשה זה פשוט מאוד" אמר לוקאס בין צחוק לצחוק "אני פשוט חושב על זה שעוד מעט יבוא האוכל ואז הבטן שלי נרגעת, נסי את זה." הוא אמר ובדיוק הגיעה אלינו נערה בת 16 בערך עם שיער אדמדם שמסופר בתספורת קארה ואמרה "הנה האוכל שלכם. אני בתו של בעל הפונדק. אבי אמר לי שאתם צריכים שאוביל אתכם מחר למרפא."

היא הורידה מהמגש הגדול שנשאה לחמים, מטבלים, עוף, תפוחי אדמה ועוד ועוד מכל טוב. בזמן שהיא עשתה זאת אני ולוקאס ניהלנו שיחה בעזרת העיניים.

'את חייבת לחכות עד שהיא תסיים. אל תקחי עכשיו אוכל!' עיניו של לוקאס אמרו לי.

'אני יודעת! אני לא ילדה קטנה!'

'אני רק מזכיר לך.'

פתאום שמעתי את בתו של בעל הפונדק מכחכחת בגרונה "אני מקווה שזה לא חצוף מצידי, אבל האם תרצי בגדים אחרים?"

הפעם לוקאס התערב "לא, אנחנו הולכים לקנות לה מחר בגדים חדשים אחרי הביקור אצל המרפא. תוכלי להראות לנו אחרי זה איפה יש חנויות? ואם את יכולה, ואת לא חייבת, אני אשמח אם תבואי איתנו." אמר וגרם לה להסמיק.

My Destiny: Warrior {hebrew}Where stories live. Discover now