-30- The letter

1.3K 144 30
                                    


"שלום קאת'רין, כותבים את המכתב הזה ההורים שלך."

קראתי את השורה הזאת שוב ושוב ולא יכולתי להאמין.

ההורים שלי כתבו לי את המכתב הזה לפני 16 שנה ואני קוראת אותו רק עכשיו.

"לפי שאנחנו מתחילים, רצינו שתדעי שלא עזבנו אותך מרצון. הכל היה במטרה להגן עלייך."

זה לא כיאלו חשבתי שרציתם לעזוב אותי... למען האמת, לא ממש חשבתי על זה יותר מדי... פשוט קיבלתי את העובדה שאתם לא איתי ושאני לא מכירה אותכם בלי שאלות, כדי לא להקשות על דודה סופיה, על איימי ועל צ'ארלי.

"חשוב שלפני הכל תדעי שאנחנו כבר לא נהיה בחיים כאשר תקראי את המכתב הזה. עזבנו את החיים באותו הלילה, למען חייך, חייהם של אנשי הממלכה הזו ושל ממלכת הפיניקס. למרות שכשאנחנו מנסחים את המכתב הזה אנחנו לא מסוגלים להאמין שאנחנו רושמים על המוות שלנו, כיאלו הכל כבר קרה.
הלילה אנחנו הולכים למסור אותך אל מקום מבטחים שסיכמנו עליו עם סופיה. היא אינה יודעת על התוכניות שלנו אך אני בטוחה שכאשר אנחנו נבצע אותן, היא תדע מיד. אנחנו מתכוונים לנסות להרוג את הנחש הגדול, מלך הנחשים. האחד שהמכשפים שואבים ממנו את כוחם.
בניגוד אלינו, המכשפים תלויים באספקת הקסם שהנחשים מספקים להם וסוגדים להם על כך. אין להם מאגר עצמי או דרך להשיג קסם בעצמם. ולכן הם צריכים אותנו, בני ממלכת הפיניקס ודרגונר, בכדי לשאוב את הקסם מאיתנו ולהשתמש בו, ובנוסף, כדי לנקום על המלחמה שבה הנחשים הפסידו הפסד מר. הובא לידיעתנו שהם מתכוונים לחטוף את יורש העצר הבא, כלומר אותך, אבל הם לא ידעו שאת קיימת כי הסתרנו את ההריון מן העולם. אחרי שנולדת, הסכנה לחייך עלתה ואנחנו החלטנו לממש את התוכנית שתכננו עם סופיה, הבאתך אל הבת של סוזן ועוזרה, צ'ארלי, שהיה אז סייף מהמיומנים בממלכה. אם התוכנית תלך כמתוכנן, את תחיי ותסכלי את תוכניותיהם של הנחשים וכל בני בריתם. תזכרי דבר אחד, אנחנו אוהבים אותך, לא משנה מה קורה, לא משנה למה תהפי, לא משנה כמה תדעי, את תמיד תהיי הבת שלנו.
עצות אחרונות לפני הקרב הגדול שמחכה לך? אני אתן לך כמה כי אביך הלך למרר בבכי בפינה מרוב געגועים אלייך. הוא הופך להיות חלש ברגעים כאלה.
תמיד תסמכי על הדרקון שבתוכך ואם במקרה תפגשי מישהו שקוראים לו לוקאס וגם ממש במקרה יש לו שם משפחה שדומה לפיניקס תסמכי עליו, הוא הגורל שלך. (מצחיק, הא?)
יש לי עוד הרבה מה להגיד לך אבל השעון מתקתק וכל שנייה של התמהמהות מגדילה את הסכנה בה אנחנו נמצאים.
רק תדעי שאנחנו אוהבים אותך מכל ליבנו.
אביך ואימך- ג'ון ואמיליה לבית דרגונר."

My Destiny: Warrior {hebrew}Where stories live. Discover now