-64- Curiosity killed the cat

1.1K 116 56
                                    

פרק 64- הסקרנות הרגה את החתול

"אתה ידעת על זה?" שמעתי את ליילה שואלת את דניאל והסתובבתי בדיוק בזמן כדי לראות אותו מהנהן הינהון יבש ומשחק עם כמה גולות קטנות שהוציא מכיסו, מסחרר אותן בין ידיו.

"אז גם זה העתק שלך?" שאלתי את מורטימר, או שאולי בעצם שאלתי את ההעתק שלו.

"לא, זה אני, לגמרי אמיתי." הוא אמר והעביר את ידו על השולחן, מראה לי שידו נתקעת ולא יכולה לעבור דרכו, שאין לו שום תכונה שדומה לבובת העשן.

"אני מתחיל בשיעור האמיתי, אז שבו בבקשה." מורטימר אמר והתחיל לצייר שמש על הלוח בעזרת טוש מחיק.

"הקסם הפשוט ביותר הוא קסם שבירת האור." התחיל מורטימר לספר והשיעור התחיל להישמע לי מוכר. אני בטוחה ששמעתי את זה איפה שהוא.

"כשאתם תבצעו את הקסם, אתם תשתמשו באנרגיה של אור השמש לטובתכם ותמירו אותו לאור בצבעים שונים." הוא אמר ודניאל פיהק, ממשיך לשחק בגולות שלו ומקפיץ את רגלו. למישהו כאן יש בעיית קשב וריכוז חמורה.

"כמובן שאנרגיית השמש לא תהיה זמינה בכל שעה שרק תרצו. אחרי הכל, יש ימים מעוננים, ואת החלק המעניין הזה ביממה שנקרא לילה, לכן הקסם הזה יעבוד רק כאשר השמש זורחת בשמיים או בעזרת מאגר הקסם האישי שלכם, למרות שעדיף להימנע מכך." הוא סיים את דבריו בכובד ראש והיד שלי קפצה למעלה מיד, נואשת לתשובות.

"עדיף להימנע? למה?" שאלתי בסקרנות עצומה. אני מפחדת שהמשפט 'הסקרנות הרגה את החתול' לא הולך להיות נכון גם לגבי, גם בגלל שאני לא חתול וגם בגלל שאני מעדיפה להימנע ממוות.

"זוכרת את הגבלת הקווים?" שאל מורטימר ואני הנהנתי בלהיטות, מתעלמת לחלוטין מהעובדה שליילה צופה בי מהצד בפנים משועשעות.

"כל פעם שתשתמשו במאגר האנרגיה הפרטי שלכן בזמן הכישוף הספציפי הזה, הדבר יעלה לכן בקו אנרגיה אחד שיעלם אחרי שעתיים. לכן, כדי מאוד להשתמש באנרגית השמש. זה קסם שימושי. אתם יכולים ליצור בעזרתו אור בקלות או ליצור מקום מסתור, אשליות וכדומה בקלות. אתן תראו שזה מאוד יעזור לכן." 

"למה לא להשתמש במאגר האנרגיה שלנו? זה רק קו אחד למשך שעתיים..." ליילה שאלה ובאופן מפתיע נראתה באמת מתעניינת. אולי משהו טוב יצא מכך שגררתי אותה לכאן אחרי הכל.

"זה קו אחד למשך שעתיים, זה נכון. אבל מה קורה אם את משתמשת בקסם כמה פעמים? זה הופך להיות הרבה קווים שמאיימים על החיים שלך ויגרמו לך לחשוב פעמיים אם כדאי לך לעשות קסם הכרחי או לוותר עליו. קחי לדוגמא את הסיטואציה הבאה, את הולכת במערה חשוכה ואת לא יודעת איפה היציאה. הגעת למכסת האנרגיה שלך ואם תשארי שם עוד קצת את עלולה למות מהמפלצות שרודפות אחרייך. מצד אחד, אם תפעילי את הקסם את תינצלי, מצד שני, אם תפעילי אותו מהמאגר שלך, את עלולה למות מתגובת יתר של אנרגיה שתגרום לגוף שלך לקרוס. את מבינה מה אני מנסה להגיד? תמיד כדאי להיות זהירים עם מה שאנחנו עושים. החיים הם לא פארק שעשועים לקוסמים." מורטימר אמר ברצינות והבהיר את המסר. עכשיו אני מפחדת להשתמש בקסם הבסיסי ביותר. אני מקווה שזו הייתה המטרה שלו, אחרת כל השנה הזאת והבאות אחריה הולכות להיות קשות במיוחד.

My Destiny: Warrior {hebrew}Where stories live. Discover now