-12- The Legend

1.9K 163 25
                                    

פרק 12- האגדה

"לוק" התלוננתי אליו בפעם המאה היום, "למה אנחנו לא מתאמנים על לחימה? כל מה שאני עושה זה לסחוב את החרב ולרוץ מדי פעם ביער."

"ככה זה קייט. את צריכה להתחזק בשביל להשתמש בחרב כמו שצריך, במיוחד כי את רוצה להשתמש גם בפגיונות, זה לפחות מה שיין המליץ לך כדי שתוכלי לממש את הברית בניכם על הצד הטוב ביותר בהקדם, נכון?" אמר לוקאס ואפילו לא הסתובב הפעם. הוא פשוט המשיך ללכת בשביל על צלע ההר.

אחרי שיצאנו מהמנהרה ההיא לוקאס פשוט שם אותי על גבו והתחיל לרוץ לעבר הכפר. הוא רץ במהירות כזאת שזה היה נראה כיאלו אנחנו טסים.

כשהגענו אל הכפר הוא הוריד אותי, העמיס את כל הדברים שלנו על גבו הרים אותי על ידיו כמו בפעמים הקודמות וחזר לרוץ אל ההרים.

כשלוקאס חזר הוא אמר שפרצו אלינו לחדר ובעל הפונדק גירש משם את הגנבים אך הם הצליחו לגנוב את האוכל שלנו ואת הקשת שלי. התבאסתי בגלל האוכל... יש לכם כלי נשק- תגנבו אותם!

מאז עברו כבר שלושה ימים ואני חושדת שאנחנו לא עוצרים בשום עיירה או כפר מכיוון שלוקאס פוחד שחטיפה דומה תתרחש שוב.

הצד הטוב בכל הסיפור הזה הוא שלוקאס סוף סוף התחיל את האימונים שלי. אני חשבתי שנתחיל עם כלי נשק אך ללוקאס היו תוכניות אחרות- קודם כל, אני אתחזק, לאחר מכן, הוא ילמד אותי הגנה עצמית- את החלקים בעל-פה הוא לימד אותי בדרך אך צריך גם להילחם באמת ולא רק תאורטית, ולבסוף הוא ילמד אותי להשתמש בכלי נשק. מסתבר שלהילחם עם פגיונות הוא יודע אך לזרוק אותם הוא לא.

"זה נכון לוק..." אמרתי בהכנעה.

הוא חייך חיוך שבע רצון ונראה פחות מתוח. אני מניחה שבאמת הלחצתי אותו עם החטיפה הזאת.

"לוק, אחרי שאני אלמד להשתמש בכלי נשק, אכנס לכושר ואדע להגן על עצמי בידי החשופות, נוכל לעצור בפונדק שוב?" שאלתי אותו וכתפיו רפו.

"כן קייט. אני מצטער שאני כל כך נוקשה... אני פשוט לא רוצה שזה יקרה לך שוב. ממש נבהלתי כשלא מצאתי אותך כשחזרתי מהחנות." הוא אמר והערכתי אותו אפילו יותר- זו נקודה לטובתו של לוקאס, הוא לא מפחד להגיד שהוא חשש לי.

"אני מצטערת על זה לוק..."

"זה בסדר, קייט. העיקר שאת כאן עכשיו."

***

"אנחנו מגיעים מחר לבירה קייט." אמר לוקאס.

היה לו מצב רוח טוב היום, כנראה שבגלל שהוא גרם לי לרוץ במשך שלושת הימים האחרונים, להרים סלעים ולסחוב את החרב שלו ושלא נשכח שהוא גרם לי לעשות מיליוני שכיבות שמיכה וכפיפות בטן. או לפחות ניסה... זה לא בדיוק עבד לו.

"לא היינו אמורים להגיע מחרתיים?" שאלתי את לוקאס.

הוא אמר שנגיע כעבור שבוע. עברו שלושה ימים במסע שלנו מאחוזת הדרקון אל הכפר, ועוד יומיים מן הכפר אל הבירה...

My Destiny: Warrior {hebrew}Where stories live. Discover now