88 ☾

1K 132 33
                                    

M U A L A F

M U A L A F

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



"Jimin" Aurelya menggerak gerakkan lehernya itu menyuruh Jimin berhenti dari apa yang sedang dia lakukan tika ini.

Jimin tidak berhenti malah memusingkan badan Aurelya untuk menghadapnya. Aurelya menolak perlahan badan Jimin yang tidak berhenti dari mencium lehernya itu. Bibir Aurelya yang betul betul di telinga Jimin betul betul buatkan perbuatan Jimin semakin rancak.

"Jimin stop" kata Aurelya sambil tangannya menolak perlahan kepala Jimin. Kang terkuatkan terkurang hajar pulak. Jadi dia memilih untuk menolak secara perlahan. Tapi bila perlahan tolakannya itu, Jimin masih tidak juga berganjak.

Entah macam mana cara, Jimin terus mendudukan Aurelya di atas meja kerjanya. Aurelya juga sedikit terkejut dengan perlakuan Jimin. Jimin pula duduk menyandar memandang Aurelya sambil tangannya mengusap bibirnya perlahan. Dia mendekatkan kerusinya dengan meja.

"I will not do anything here silly" kata Jimin lalu dia terketawa kecil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"I will not do anything here silly" kata Jimin lalu dia terketawa kecil. "You still need a bed for now" sambung Jimin yang masih ada sengihan nakalnya. Aurelya pula tidak langsung memandang Jimin. Malu.

"Or.."

Aurelya memandang ke arah Jimin yang sudah bangun dari duduknya. "You don't care if we do in here?" tanya Jimin dengan wajah menggodanya lalu tangannya lama kelamaan mencengkam leher Aurelya lembut. Jimin yang lagi tinggi darinya itu dipandang.

"How can you be so cute and seductive at the same time baby girl?"

Jimin sambil mengerutkan dahinya sebelum dia menyium bibir Aurelya itu sekilas. Aurelya yang kedua tangannya di atas meja kerja Jimin itu menggenggam perlahan. Dia langsung tidak tahu untuk membuat apa ketika ini selain dari mengikut perbuatan Jimin. She is under Jimin's control now. Dia tidak dapat menafikan lelaki ini betul betul menggodanya.

Hidung Jimin bersentuhan dengan hidung Aurelya. "Shit i fall in love again" kata Jimin tanpa berkias lagi. Sekali lagi dia mahu merapatkan bibir mereka itu, Aurelya mengalihkan wajahnya dengan pantas apabila terdengar ketukan pintu dari luar. Jimin pula selepas melihat pelakuan Aurelya itu menjarakkan sedikit badannya. Sedikit pun matanya tidak lepas dari memandang Aurelya yang sedang cemas itu.

[C] Mualaf   ╮ρjм  (S1)Where stories live. Discover now