78 ☾

1.1K 111 135
                                    

M U A L A F

Jimin mengeliat kecil apabila terasa katilnya seperti begegar sebentar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jimin mengeliat kecil apabila terasa katilnya seperti begegar sebentar. Dia pun mencelikkan matanya dan melihat keadaan sekelilingnya. Rupanya, Aurelya yang membetulkan posisinya untuk berada di dalam dakapan Jimin.

Jimin tersengih kecil dan kemudian dia pula memeluk Aurelya yang yang berada di dadanya itu. Tiada siapa tahu betapa dia rindu dengan posisi ini bersama dengan Aurelya. Dengan posisi ini dia terasa seperti disayangi.

Jimin memandang ke arah Aurelya yang sedang mengeliatkan badannya. Selepas menggosok matanya, Aurelya membuka mata dan memandang Jimin yang memang dari tadi hanya memandang Aurelya. Aurelya pula tersenyum manis apabila melihatJimin memandangnya. Jimin tersengih.

"Dah lama ke bangun?" tanya Aurelya serentak itu, kepalanya di letakkan kembali di dada Jimin. "Tak de lah baru je" jawab Jimin dan termenung sekali lagi.

"Aurelya"

Aurelya pun mendongak ke atas untuk melihat Jimin yang memanggilnya. "Can i get my morning kiss?" tanya Jimin dan Aurelya terus memandang Jimin. Daripada matanya yang susah nak terbuka itu, sudah luas terbuka.

"Dengan tak gosok gigi apa semua" kata Aurelya dan dia mengalihkan padanganan berura ura untuk bangun. Jimin mengerutkan dahinya. "Who cares?" tanya Jimin dan sekali lagi Aurelya memandang Jimin. "I don't care, i want it." kata Jimin lagi. "Please?" sambung Jimin sambil menaikkan kening kanannya. Aurelya tersengih kecil dan kemudian dia memegang pipi Jimin dan dia hanya memberi ciuman simple pada bibir Jimin.

"Dah bangun jom" kata Aurelya dan Jimin yang sudah tersenyum itu terus duduk di atas katil. "Kejap lagi, Nasuha kata dia nak datang sini dengan Yoongi. Pastu dia ajak sekali si Namjoon tu. Sebab Nasuha kata dia tiba tiba terasa nak rasa suasana kampung" kata Aurelya ketika dia sedang mengeliat berdiri itu.

Jimin membetulkan rambutnya. "Aik, tapi Seokjin dengan Namjoon kata dia nak datang sini jumpa saya dengan awak. Pastu dia ada cakap dia nak bawak Jaehyun dengan Taeyong tu buat teman. Dia ada jugak petik nama Jungkook." Aurelya memandang Jimin. "Takkan ramai ramai nak datang sini?" tanya Aurelya dan Jimin mengangkat bahunya.

"Nak kena bagitahu Nekngah ni" kata Aurelya dan kemudian dia terus berlari keluar bilik.

Setibanya di bahagian dapur Aurelya terlihat budak budak spm tahun depan tu tengah duduk melepak.

"Eih akak Liya bila sampai?" kata Hanis dan dia meluru pada Aurelya dan diikuti dengan yang lain. "Malam semalam." jawab Aurelya sambil menyambut salaman mereka. "Kot" kata Aurelya perlahan. Entah dia pun dah lupa dia datang sini bila.

[C] Mualaf   ╮ρjм  (S1)Where stories live. Discover now