74 ☾

1.1K 110 86
                                    

M U A L A F

M U A L A F

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Aurelya terbangun dari tidurnya disebabkan mimpi yang baru sahaja terlayar di mindanya. Tiba tiba sahaja bermimpikan tentang Maksu.

K terkejut k tiba tiba mimpi pasal Maksu mak kepada Amir tu.

Aurelya memandang kearah sebelahnya selepas melihat jam di dinding. Kosong. Ya memang kosong. Malam tadi dirinya tidur sedikit lambat kerana melayan kerenah rakan rakannya iaitu, Farrah, Eika, Ellina dan juga Nasuha. Malam malam macam tu mereka semua ajak untuk video call bersama sama. Gembira jugak lah bila dapat berbual macam tu even bukan cara berjumpa, at least terubat juga rindu pada rakan rakannya.


Senyuman kecilnya lama kelamaan menghilang apabila mindanya teringat pasal Jimin. Entah dekat mana entah Jimin tidur. Dia sendiri tidak tahu. Dia menghela nafasnya perlahan lalu dia meraup wajahnya perlahan sebelum dia bangun dari dudukannya tadi.

Selepas keluar dari biliknya, dia cuba untuk melihat keberadaan Jimin. Kalau rumah Nekcu dengan Tokcu tak de lah seram mana sebab kebanyakan lampu dibukak.

Tempat terakhir yang ditujunya adalah ruang tamu dan benar lah memang Jimin tidur disitu. Aurelya jalan mendekati Jimin yang sedang tidur nyenyak itu dan diperhatikan lelaki itu. Memang nampak creepy kalau orang tiba tiba muncul tengok Aurelya yang perhatikan Jimin itu.

Aurelya bukan menyampah tengok muka Jimin. Sama sekali tidak. Dia benci apabila Jimin buatkan dirinya rasa bersalah dan terasa jahat. Tengoklah sekarang ni Jimin sanggup tidur dekat sofa yang terang terang memang akan sakit badan kalau bangun nanti. Jimin buat Aurelya nampak jahat dekat mata Aurelya sendiri.

"Bangun" kata Aurelya sepatah dan tangannya menolak bahu Jimin supaya lelaki itu bangun. Tetapi Jimin hanya membetulkan cara pembaringannya. Aurelya menggaru kepalanya perlahan. "Mualaf bangun mualaf" kata Aurelya sekali lagi dan kali ini dia mencucuk perut Jimin berkali kali.

Jimin mengeliatkan badannya sebelum memegang tangan Aurelya yang tak berhenti henti mencucuk perut Jimin. Matanya yang cuba untuk dibuka itu tiba tiba menjadi sepet apabila dia tersenyum.

"My babyy" kata Jimin dengan sengihan walaupun matanya masih tertutup. Aurelya membuat muka pelik. "I know you are sleepy but why i think you are drunk?" kata Aurelya lalu dia menggelengkan perlahan. Tangannya yang semakin lama Jimin membawa ke arah pipi Jimin terus di tarik kembali. "Jimin bangun lah tidur dalam bilik dah dekat pukul 3 pagi dah ni" kata Aurelya dan dia menarik perlahan baju di dada Jimin.

Berat k berat. Akhirnya Jimin sudah bangun dari pembaringannya, selimut juga sudah di jauhkan dari tubuhnya. "Bangun pergi tidur dalam bilik" kata Aurelya yang berada d hadapan Jimin yang mamai itu. "Cepat jom" kata Aurelya dan dia mahu meninggalkan Jimin disitu tetapi perbuatannya terberhenti apabila Jimin bersuara.

[C] Mualaf   ╮ρjм  (S1)Where stories live. Discover now