Badboy Ѽ ' 35

6.9K 432 35
                                    

Actually. Thank you for 500K readers My Faith, That 's badboy . Tak sangka sebenarnya dah 500K . Ini hadiah untuk kau orang . Dan Nad akan habiskan story ni secepat mungkin cause tak sabar nak road to My Faith That's Bad boy seasons 2. 😫😂

Lagipun votes cerita ni pun makin merosot , maybe jalan cerita dah tak berapa best . Boleh korang teruskan vote cerita ini sampai kebaboom ? Banyak scene suspens , sweet , thriller yang akan menanti anda . So , doakan story ni cepat habis. Biar ramai yang rindu nanti . 😂❤️

Btw, happy birthday to Kim Taehyung . Okay, enough . Let's go through the new chapter updated.

here you are !

_________

' The cactus in you killed the rose in me . '

_________________


Dua minggu telah berlalu ,
Tuan Hiroshi sudah meninggal dunia . Kesedihannya ditutupi dengan gelak ketawa . Dan ia mungkin jelas kelihatan palsu di hadapan rakan-rakan Ayyen .

Ayyen pula masih tidak sedarkan diri . Masih lena di atas katil . Setiap hari dia ulang alik ke hospital . Tubuhnya terasa lesu dan penat .

Jadi , dia mengambil angin di luar seraya berjalan ke arah kantin hospital . Boleh dia terus membeli makanan untuk dirinya .

Semasa dia asyik mengambil angin , satu suara melaung namanya kuat dari jauh . Laju dia berpaling ke belakang .

Ezraf Dan Damya .

Pasangan tersebut tercungap-cungap kerana berjalan pantas . Naila sekadar menunggu mereka berdua datang ke arahnya .

Tampak Ezraf Dan Damya tersenyum girang . Naila agak kehairanan .

" Kenapa panggil aku ? "

" Ayyen . " balas Ezraf pendek .

" Kenapa dengan Ayyen ?! "

" Ayyen dah sedar . Jadi , Doktor Ariz nak jumpa kau sekarang jugak . "

Mata Naila langsung membulat .
Dia seakan tidak percaya tentang berita yang baru dia dapat . Terasa mahu melompat-lompat di situ juga , namun memandangkan dia sedang mengandung dan kandungannya terlalu awal , dia matikan sahaja niat kebudak-budakannya .

" Kau tak main-mainkan dengan aku ?"

Ezraf menghela nafas kecil.
Damya pula menepuk dahi . Muka dia dan suaminya ini nampak seperti sedang melakukan prank kah ?

" Kalau aku main-main dengan kau , aku dengan Damya biarkan je kau nak gi jalan-jalan . Kau nak gi tengok suami kau ke tak ni ? Kalau nak , jomlah . " Bentak Ezraf sedikit geram .

Naila hanya menurut sahaja .
Dalam perjalanan , hati dia berdetak-detak kencang . Dia takut mahu jumpa suami dia , tapi dalam masa yang sama dia rindu pada suaminya .

" Puan Naila Afreen ? "

Tampaknya doktor yang merawat suami dia mengenali dirinya , begitu juga dengan dia . Siapa yang lupa Doktor yang pernah merawat arwah datuknya sendiri .

Senyuman nipis diukir .

Kedatangan dia disambut dengan keluarga Ayyen dan sahabat -sahabat Ayyen . Meskipun begitu , semuanya menatap wajah dia dengan pelbagai pandangan. Justeru , dia mula membuat spekulasi negatif sendiri . Dan dia berasa tidak sedap hati .

Never Far Away From Badboy | CompleteWhere stories live. Discover now