Badboy Ѽ ' 12

14.7K 761 21
                                    


' You make me crazy with your natural attraction . '
_______________

" Macam mana dengan Tuan Muda Damien ? "

Susuk tubuh yang sedang baring tidak sedarkan diri di atas katil berwarna gold dikerling sekilas.

" Dia sudah stabil . Cuma dia perlukan rehat yang lama sedikit . Mungkin dalam dua jam kemudian, dia akan bangun . Dan lagi satu , Tikaman yang melukai perutnya bukan tikaman yang biasa-biasa . Kalau terlewat tadi , mungkin Tuan Muda Damien boleh masuk icu . " terang Doktor Haikarl dengan lanjut . Tangannya dimasukkan ke dalam poket jubah doktornya .

Asher a.ka Salah seorang anak buah Damien mengangguk.

" saya rasa sudah tiada apa-apa lagi mahu dikatakan . Lagipun saya ada appointment lain. Saya minta diri dulu . " pinta Doktor Haikarl .

Asher mengangguk . Huluran tangan dibalas dengan Doktor Haikarl lalu membawanya ke pintu yang memang terbuka luas . Saat menghantar Doktor Haikarl , datang pula dua figura masuk ke dalam bilik Damien bersahaja . Asher menunduk hormat . Mereka berdua kawan baik Damien .

" Macam mana dengan keadaan Damien ? " tanya seorang lelaki yang memakai baju berwarna hitam keseluruhannya .

Dia ; salah seorang anak buah Damien terpenting . merupakan seorang pengintip malah seorang pengkhianat.

" Sudah stabil . "

" Baiklah . Kau boleh pergi . Biar kita orang ambil alih jaga Damien . " ujar salah seorang lagi yang masih dalam berpakaian sekolah. Sangat selekeh dengan baju keluar dari seluar, Tidak berbutang sehingga ke bawah .

Bila dapat tahu tentang Damien, dia terus datang ke sini . Boleh dikatakan Dia juga orang terpenting dalam dunia mafia ini. Walaupun masih muda dan bersekolah .

Asher mengangguk sebelum beredar . Dua jejaka itu berdiri di hadapan, bersabung mata.

" semua tidak sama dengan apa yang kita rancang . "

" so ? "

" So, kita gerak ke plan B . "

" Kau ingat senang nak hapuskan Ayyen ? Dia banyak pengaruh , semua kawasan dia dah takluk . " bidas lelaki berpakaian sekolah .

Kini wajah Damien pula mereka pandang .

Lelaki berpakaian hitam tersenyum senget . Tangan disilangkan ke belakang . " Kalau aku boleh masuk kawasan Tuan Hiroshi , kenapa tidak kau ? Kau lagi hampir dengan dia . Satu sekolah dengan Ayyen . Bergaduh dengan Ayyen . You don't think it , Delwyn ? "

" Huh! Itu kau jackson . Ingat senang ke nak attack Ayyen . Huh! Lambat laun kau kena tangkap jugak dengan Tuan Hiroshi tu . Kau dah bersedia nak kena tangkap ke ? " Ejek Delwyn sambil ketawa .

Jackson tidak mengambil hati dengan ayat Delwyn . Dia sekadar menjeling tajam . Tuan Hiroshinya ; orang terpengaruh di Jepun . Ini juga salah satu muslihat Damien . Kalau boleh, semua kawasan di dalam atau luar negara adalah milik dia .

" ingat, kita ni undercover . Kalau identiti kita musnah, kita pun musnah . " Delwyn memberi amaran .

" Jangan cakap dengan aku ja . Ingatkan untuk diri Kau sekali .. Aku kerja dengan tuan Hiroshi sebab nak selalu dekat dengan Naila ; Cucu dia . Tapi tak sangka dia suruh Naila jaga Ayyen Kaage . " ucap Jackson panjang .

Never Far Away From Badboy | CompleteWhere stories live. Discover now