Badboy Ѽ '9

15.7K 776 22
                                    

' my heart is yours . '
__________________

| Ayyen & Naila Pov |

Naila terbangun sendiri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Naila terbangun sendiri . Dia memisat matanya yang terasa pedih . Cahaya matahari terpancar ke arah mukanya melalui tingkap bilik yang telah lama terbuka luas .

Dia berpaling ke tepi . Kelibat Ayyen tiada . Jam loceng di atas meja dikerling sekilas .

" Awalnya dia bangun .. " gumam Naila sebelum menggeliat . Selimut berwarna hitam diselaknya lalu menjejak ke lantai. Berjalan ke arah pintu .

Naila mengheret kaki menuruni tangga namun terhenti . Dia terpandang sebuah pintu bilik yang tertutup rapat di hadapan bilik yang dia keluar tadi .

Tanpa ragu, tombol pintu dipusing lalu terbuka . Kedengaran bunyi lagu yang dipasang kuat dari arah dalam . Naila maju ke hadapan setapak . Mata dia membesar .

" Fuh . Dia ni nak goda orang ke ? .. "

Pagi-pagi sudah dapat kejutan . Nasibnya sebab buka pintu bilik silap timing . Sudahlah Ayyen menari dalam keadaan shirtless .

Hampir 5 minit , ralit Naila perhati .

Ayyen berkemeja putih yang sengaja tidak dibutangkan . Rambut perang asli ditebak ke belakang dan badannnya yang sudah basah dengan keringat . Menonjolkan abs yang seksi. Lenggok badan yang sangat menggoda . Terlalu sempurna dengan ketinggiannya.

Tiba-tiba Ayyen memusingkan badan ke belakang . Bibir dia menguntum senyuman sinis . Saat gadis itu terundur ke belakang , kepalanya terhantuk pada dinding .

" Ha . Padan muka . Lain kali usha la anak teruna lagi . "

" saya tak sengaja la . Siapa suruh senior tak tutup pintu rapat-rapat ."

Ayyen menjongket kening .

" Kau ingat aku buta tak nampak kau menghendap aku tadi . Apalah gunanya cermin kalau tidak diletak di sini . " sindir Ayyen . Cermin di tepinya dijeling .

Naila mengetap bibir . Dibiarkan Ayyen membebel seorang . Kepalanya didahulukan .Belakang kepala digosok laju .

Ayyen menggeleng kepala .

" kau . Sini . "

" Err . Nak buat apa ? Takpalah , saya nak turun ke dapur sebenarnya . " dalih Naila . Dia maju menapak ke pintu bilik .

Mata Ayyen membutang . " Sini aku kata . Siapa tuan rumah ? Aku ke kau ?"

" Senior .. " jawab Naila perlahan .

Never Far Away From Badboy | CompleteWhere stories live. Discover now