עונה 2 פרק 27

902 83 5
                                    

אשלי pov:

חזרנו סוף סוף מבית החולים המקולל הזה אלינור וזאין ביחד והכל בסדר לבינתיים הכל בסדר והכל הולך חלק חוץ ממחשבה אחת שמטרידה אותי בזמן האחרון.

הבנים טסים לסיבוב ההופעות שלהם שוב בעוד חודש וזה מה שמפחיד אותי אני מתכוונת אני יודעת שליאם נאמן לי ואוהב אותי אבל תמיד קיים בי חשש ואני תמיד אקנא כי זאת אני ואני יודעת את זה.

יהיו שם עשרות אלפי בנות מסביבו וזה נורמאלי לחלוטין שאני אקנא או ארצה להרוג כל אחת שתתקרב אליו אבל מה שמפחיד אותי שיקרה מה שקרה בפעם שעברה שהוא הלך לסיבוב ההופעות זוכרים?

«פלאשבק»

"אני בחיים לא אשכח אותך אשלי את שינית את החיים שלי בלעדייך אני חלש את מי שעזרה לי לעבור את הפרידה אין שום סיבה שאני אשכח אותך"

"אתה מבטיח?"

"מבטיח"

אלו היו המילים האחרונות שליאם אמר לי הן רדפו אותי בחלומות התהפכתי במיטה כל לילה השיחה הזאת מתנגנת בראשי איך יכלתי לחשוב שמישהו כמו ליאם פיין יזכור מישהי כמוני אני ידעתי שאין שום סיכוי שהוא יאהב אותי לא משנה כמה זה נראה שכן כל פעם שאני מסתכלת על התמונה שצילמתי כשהיינו ביחד לא חשבתי שמשהו בו יכול לפגוע בי החודשים האלו היו קשים הוא לא סימס לי פעם אחת או התקשר בסקייפ אפילו לא יום אחרי שהוא עזב הוא מתעלם ממני? אין לי כלום חוץ מלב שבור הוצאתי דואר ודיפדפתי בו עד שנעצרתי על התמונת שער של העיתון שלי על השער היה ליאם שסופיה מחובקת בזרועותיו שהיו שלי ניסיתי לחסום את הדמעות אבל לא הצלחתי איך נפלתי בזה ועוד נפלתי חזק הוא אמר שהוא אוהב אותי אבל ברור שהייתי סתם מישהי להעביר איתה את הזמן עם המחשבות האלו הרגשתי את ליבי מתרסק ונישבר בתוך החזה שלי.

«סוף פלאשבק»

הרגע הזה שהבנתי שהוא עם מישהי אחרת ולא יוצר איתי קשר שבר אותי אני יודעת שסלחתי לו אני לא כועסת עליו אבל מזה בדיוק אני פוחדת הרגע הזה ממשיך לרוץ לי בראש דמעה ירדה במורד הלחי שלי ובדיוק ליאם נכנס לחדר

"אשלי לאב מה קרה? למה את עצובה?" הוא שאל קורא אותי במבט אחד קטן

"אני לא עצובה הכל בסדר" אמרתי מכחישה הוא התקרב לפני והביט בעיניים שלי

"את עצובה העיניים שלך כהות יותר אני יודע מתי אשלי שלי עצובה" הוא אמר ונשברתי יותר אני כל כך אוהבת אותו ואני לא רוצה שזה יגמר ושוב פעם אני אהיה בדיכאום חסרת ביטחון ולא אצא מהבית.

"פשוט שמתי לב שבעוד חודש אתם עוזבים שוב לסיבוב הופעות ונזכרתי במה שקרה בפעם שעברה אני קצת חוששת זה הכל" אמרתי מניחה את ידי על הירך שלו ומלטפת אותו הוא הסתכל עלי וליטף את הלחי שלי

"יש לי משהו בשבילך חכי פה" הוא אמר ועזב את החדר ותוך כמה שניות חזר עם שקית קטנה

"מה זה?" שאלתי לא מבינה

הוא פתח את השקית והוציא משם קופסאה שחורה קטנה הוציא ממנה טבעת זהובה לבנה עם יהלום לבן נסיכותי

"זאת טבעת הבטחה לא משהו מחייב אנחנו צעירים עדיין אבל הטבעת הזאת מבטיחה לך שאני שלך ואת שלי וכל פעם שאת חוששת קצת תסתכלי עליה ותזכרי שאת רק שלי ואני אוהב רק אותך."

הציוץ - פאנפיק על ליאםWhere stories live. Discover now