פרק 5

3.3K 118 17
                                    

ליאם pov:

אני לא מאמין שאשלי רצתה רק כרטיסים אפילו שהם בשביל ההופעה שלנו אבל עדיין אני מרגיש שהיא ניצלה אותי זרקתי את הפלאפון בכעס לתיק הסתכלתי בחלון וראיתי את כל העננים מבחוץ בזמן שאנחנו טסים ראיתם פעם עננים מעליהם? זו חוויה לא נורמלית הם ניראים יותר לבנים וממש כמו שערות סבתא הסתכלתי עליהם עוברים מנסה לחפש בהם צורות ענן אחד היה ניראה כמו צב הוא מזכיר לי את בוריס אני תוהה אם הוא מתגעגע אלי. כניראה שלא אני בספק אם הוא זוכר אותי בכלל אני לא הייתי איתו בזמן האחרון

"הארי למה עשית את זה?!" לואי פתאום צעק הרמתי טת הראש וראיתי את הארי נקרע מצחוק ולואי עם פרצוף רצחני ללואי היה ממש יצירת אומנות על הפנים שפם מסולסל גבות מחוברות חצ'קון וחתימה של הארי סטיילס התחלתי לצחוק.

"אתה חושב שזה מצחיק ליאם הא?!" לא יכולתי שלא לצחוק הוא נראה מצחיק מתמיד

"הארי זה טוש לא יורד נכון?" שאלתי והוא הנהן ופתאום לואי קפץ עליו וצייר לו על הפנים עם מרקר ירוק ומיד צילמתי אותם עם הציורים זה בהחלט רגע לטוויטר חשבתי לעצמי והעלתי את התמונה

@Real_Liam_Payne:

אווו הארי סטיילס עשה משהו רע. פנים יפות לו

צייצתי עם התמונה ומייד היה לי מיליוני ריטוויטים וטרנדים חדשים

החלטתי להסתכל על הפרופיל של אשלי כדי למצוא את הכתובת שלה אני אשלח לה כרטיסים כדי שלא תדליף משהו שאמרתי בשבועיים האחרונים אני עדיין לא מאמין שהיא  ניצלה אותי שהיא הפכה ליהיות כמו כולם שלחתי לה את הכרטיסים והלכתי לנוח.

אשלי pov:

פתחתי את הטוויטר וראיתי את הציוץ החדש של ליאם. לא יכולתי שלא לצחוק על הפרצוף של לואי לא משנה מה הם הבנים האלה תמיד גורמים לי לחייך ראיתי תמונה של ליאם אצל הארי כשהוא עושה פרצוף קוף התחלתי לצחוק וחשבתי לעצמי.

אני לא מאמינה שהרסתי את היחסים שלנו.

קיבלתי הודעה מג'סטין
היי אש את בסדר? סליחה לא ראיתי עד עכשיו עדיין רוצה שאני יבוא?

ל: ג'ס
דפקתי את בכל שוב אבל מצד שני קיבלנו כרטיסים בבקשה תבואי
מ: ג'ס
דקה אני אצלך אל תדאגי.

זרקתי את הפלאפון על המיטה ונישכבתי אין שוב דרך שאני יוכל לתקן את זה אבל תמיד אפשר לנסות. אני רק מקווה שהוא לא חסם אותי. שמעתי את הדלת נפתחת.

"אשלי ריצ'רדסון מה לעזאזל עשית??" היא צעקה מפתח הדלת ולא עניתי

"מה עשית?!" היא שאלה שוב

"אני סוג של גרמתי לליאם לחשוב שניצלתי אותו בשביל כרטיסים" מלמלתי

"את עשית מה?! למה שאת תעשי את זה?" היא שאלה והראתי לה את ההודעות היא קראה אותם במהירות והתיישבה לידי

הציוץ - פאנפיק על ליאםDonde viven las historias. Descúbrelo ahora