46♤

3.9K 471 70
                                    

"bila byul start kerja?"jihyun menukar cadar tilam yang baru untuk byul sementara byul sibuk mengisi borang maklumat dirinya untuk dihantar di tadika autumn besok pagi.

"mungkin start hari isnin lagipun byul tak sabar nak berkenalan dengan budak-budak baru tu"byul rasa teruja dan dia betul-betul tak sabar memulakan kerjanya sebagai guru tadika. "aunty pelik lah dengan kamu ni. Cuba lah ambil masa seminggu ke nak bercuti. Lusa baru kamu start kerja haih"byul tersengih lagipun dia minat dengan budak-budak jadi dia tak kisah.

Byul mula bangun dan duduk di atas katil. Dia ingin soal sesuatu. "aunty ji tahu kan pasal taehyung?"jihyun yang selesai menyusun bantal lalu menghampiri byul. "ye aunty tahu. Kenapa byul tanya?"jihyun mengusap lembut rambut byul.

"Kamu rindukan dia?"byul mengangguk perlahan lalu memeluk erat tubuh jihyun. "aunty faham mesti lama byul tak jumpa dia tapi byul tahu kan keadaan kita semua macam mana? Aunty cuma nak byul kuatkan diri. Kalau rindu sangat dengan dia tengoklah tv. Tv kan ada dan laman sosial pun ada. Setiap hari byul dapat jumpa gambar dia dan video dia".

"popular sangat ke dia aunty ji?"makin byul ingin tahu. "sangat popular! kalau nak dekat dengan dia pun susah. Bodyguard dah lah sekeliling pinggang. Lagipun bagus juga si taehyung tu jadi artis tiada lah senang dia nak jumpa kamu"byul ketawa kecil dan dia tahu jihyun terlalu risau taehyung menemuinya.

"oh maiii gaaaadd!!! jungkook!!!!!!"

"apa bunyi bising-bising dekat bawah tu!"bergegas jihyun dan byul keluar dari bilik menuju ke ruang tamu. "kenapa ni?!! aku dapat dengar orang jerit dari bilik aku tahu tak!!"byul melihat semua orang duduk di ruang tamu.

"jin hyung lah yang jerit!! sebab dia tengok jungkook tayang abs dekat tv. Tu!"tunjuk namjoon.

"arghhhhhh!!!! kook kau sedar tak abs kau tu bernilai!!!"jhope pula yang berjerit

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"arghhhhhh!!!! kook kau sedar tak abs kau tu bernilai!!!"jhope pula yang berjerit. Dia dengan jin memang sehati sejiwa bila tengok persembahan daripada jimin dan jungkook.

Jin dan jhope lah peminat nombor 1 untuk kumpulan BOM. "aku bangga weyh!!! anak2 didik aku tu hua!!"jhope mengambil tisu dan mengesat air matanya dan melemparkan tisu ke bawah.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
[C] BLUE EYES + Kim TaehyungDonde viven las historias. Descúbrelo ahora