20♤

6.1K 693 158
                                    

Jin dengan keadaan cedera parah orang terakhir yang selamat masuk ke tempat tersebut. Namjoon dan jimin segera lari ke arahnya. "jin hyung!!"jerit jimin. "namjoon ambil cecair yang sama macam suga dan jhope tu"arah jin dan namjoon mengangguk.

Jihyun dan puan kim melihat keadaan jin. Jihyun tercari cari keberadaan byul di semua tempat tersebut. "mana byul? jin! saya tanya ni mana byul?"jihyun mula menangis. Terus jin menggelengkan kepalanya.

"andwae!! byul ah!!!"jerit jihyun sambil terduduk dan menangis teresak esak. "byul kamu dah janji dengan saya kan kamu akan kembali!!"luah jihyun. "Aunty ji, byul pesan dia sayangkan aunty ji sebelum saya pergi. Dia janji akan kembali".

Lagi kuat jihyun menangis bila mendengar pesanan dari byul. Puan kim hanya memeluk jihyun dan berusaha sedaya upaya menenangkannya. Tuan kim hanya merasa simpati.

"Maaf jihyun" luah datuk kim. Jihyun terus pengsan kerana terlampau sedih. "jihyun!!!" puan kim menepuk perlahan pipi jihyun. "sayang dia pengsan. Tolong saya angkat dia"tuan kim mengangguk sementara puan kim mengambil air tak terlalu panas dan tuala untuk jihyun.

Jin yang selesai dirawat hanya mampu mengeluh. "sekarang kita kena tunggu byul datang. Hanya itu sahaja cara penyelesaiannya. Dia akan cari liontin kuning tu. Cara itu sahaja kita dapat kalahkan alpha nanti" bts mengangguk dan datuk kim pun setuju dengan jin.

Sekarang mereka cuma berharap byul dalam keadaan selamat dan berjaya mencari liontin kuning tersebut.

🌼🌼🌼

Taehyung masuk ke dalam biliknya sambil membawa dulang makanan untuk byul. Seharian ni dia asyik ulang alik masuk ke dalam bilik semata mata untuk melihat byul.

Dia tak sabar melihat byul sedar. Rindunya terhadap gadis itu semakin kuat. Sampai dia menyuruh luke dan joe handle semua urusannya berkenaan puak-puak werewolf yang berada di luar rumahnya.

Dia mengelus rambut byul dengan lembut. "Lambat lagi ke awak nak bangun ni sayang? saya rindu awak byul"taehyung melihat kesan merah dan lebam sudah menghilang di leher byul.

Keadaan byul juga sudah pulih sepenuhnya kerana taehyung sendiri menggunakan kuasanya untuk menyembuhnya byul. Nampak tak dia sanggup berbuat apa sahaja demi gadis yang bernama byul.

Perlahan lahan byul mula gerak kan badannya. Tandanya byul mula sedar. Melihat perkara tersebut membuatkan taehyung tersenyum dengan lebar dan menanti pengantinnya untuk bangun.

Byul mula membuka matanya. Pandangannya kabur untuk buat sementara waktu. "aku ada dekat mana ni?"byul memegang kepalanya yang sedikit pening tu. Lalu dia bangun dan dia dapat lihat taehyung berada di hadapannya.

 Lalu dia bangun dan dia dapat lihat taehyung berada di hadapannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Taehyung?"byul mengosok matanya berulang kali. "saya ada dekat mana ni?"tanya byul. Taehyung menyentuh lembut pipi byul. "awak ada dalam bilik saya. Awak jangan takut"balas taehyung lembut.

[C] BLUE EYES + Kim TaehyungWhere stories live. Discover now