דניאל אחרת

3.2K 121 34
                                    

לירון.
הכל מתחיל ונגמר בו.
היה לי חבר ועכשיו כבר לא- לירון.
אין לי חברים כי הם שיקרו לי- לירון.
אין לי חשק לקום בבוקר- לירון.
לירון לירון לירון לירון.
הוא אשם בהכל.
כוסאמק. 
החיים שלי היו קשורים בו ובמשפחה שלו ועכשיו נשארתי בלי כלום, פשוט כמשמעו.
אם לא אלדר, הפלאפון שלי היה נקי מהודעות.
הוא שולח לי הודעה אחת בכל שעה כבר שבוע וזה שאני לא עונה לו לא מונע ממנו להמשיך. הוא התחנן לראות אותי ולדבר וכשלא הגבתי הוא ביקש את הדברים שלו חזרה בתקווה שאני אביא לו אותם. שמתי את כל הדברים שהיו שייכים לו בתוך קרטון והנחתי אותם במרפסת שלי בתגובה. -מצחיק- הוא רשם לי על זה בהודעה. לא התכוונתי להצחיק אף אחד.
לא רציתי קשר אליו יותר.
לא הלכתי לבית הספר כבר שבוע לכן אמא שלי גירדה אותי מהמיטה ואמרה לי שאם אני לא אלך היא תוציא אותי בכוח עם פיגמה. לא שזה איים עליי אבל רציתי להרגיע אותה קצת, התנהגתי כמו רוח רפאים. לבשתי את המעיל הכי גדול שהיה לי בארון והרמתי את הכובע על ראשי, מנסה ליצור מחיצה ביני לבין העולם. ישבתי במקום שלי לבד ושמתי אוזניות כל השיעור. לא היה לי מושג על מה המורה דיברה ולא הילדים והאמת? זה לא ממש עניין אותי. כשהצלצול נשמע יצאתי אל הרחבה מנסה לא להיתקל באף אחד והלכתי לספסל שהיה בפינה מבודדת. התיישבתי שם ממשיכה לשמוע את השירים שלי אך פתאום הגיעו עוד אנשים והתיישבו איתי בספסל, חוץ מאחת שנשארה לעמוד. ״תראו, זאת דניאל. לא זיהיתי אותך בתוך האיגלו הזה״. זוהר אמרה מצביעה על המעיל שלי והבנות שישבו מסביבי צחקו.
״רדי ממני זוהר, אין לי כוח לריב איתך היום״. אמרתי בחוסר חשק. ״איפה כל החבורה שלך? אה... אתם לא חברים יותר. שמעתי.״ היא ניהלה דיאלוג שלם עם עצמה. ״מסתבר שאת יודעת הכל אז איך אני יכולה לעזור לך?״. חייכתי חיוך מעושה.
״האמת שאת לא. פשוט כיף לי לראות שצדקתי בנוגע להתחברות שלך עם משפחת המלוכה״. היא אמרה צוחקת. גלגלתי עיניים וקמתי ממקומי. ״מאחורי כל הבד הזה דווקא יש לה גוף יפה, היא יכולה לעבוד איתנו, שרון תאהב אותה״. אחת מהחברות של זוהר אמרה.
״נטלי על מה את מדברת? תסתמי את הפה שלך.״. זוהר אמרה בשקט. ״לעבוד איתכן איפה?״. שאלתי בבילבול.
״באף מקום״. זוהר אמרה ופנתה כדי ללכת משם.
נמאס לי שכולם מסתירים ממני דברים וזה התפרץ ממני באותו הרגע. תפסתי את הכובע של הקפוצ׳ון של זוהר והחזרתי אותה כמה צעדים אחורה.
״לעבוד איתכן איפה?״. חזרתי על דבריי בנימה מאיימת וראיתי פחד בפניה. ״לא פה״. היא אמרה וסימנה לי לבוא אחריה. הלכתי אחריה ויצאנו משער בית הספר היא בחרה ספסל מספיק רחוק והתיישבה בו ואני אחריה. ״את חייבת להישבע שאת לא מספרת על זה לאף אחד״. הנהנתי בראשי וחיכיתי לשמוע מה יש לה להגיד.
״יש איזה אישה אחת, היא שוכרת וילות ו...לפעמים גברים מגיעים לשם. היא נותת כסף לקנות הלבשה תחתונה כמו שצריך ואת יודעת...״. היא אמרה מובכת.
״יודעת מה?״. שאלתי מרימה גבה.
״אם אני רוצה אני שוכבת איתם״. פי ועיניי נפערו בבת אחת. ״אתן עוסקות בזנו...״. אמרתי בהלם וזוהר שלחה את ידה אל הפה שלי סותמת אותו.
״זה לא ככה, יש מאבטחים בדלת כל הזמן ואת בדירה לבד, לא עם עוד מליון בנות מסביב.״. היא אמרה מסבירה את עצמה. ״אני מרוויחה אלפיים שקל בשבוע״. היא לחשה מתקרבת אליי. ״אני משלמת על הרישיון בעצמי. יש יתרונות״.
התעשתי דיי מהר יחסית.
״אני רוצה להיפגש איתה״.
זוהר הסתכלה עליי כמה שניות ואז פרצה בצחוק מתגלגל. ״מה כל כך מצחיק?״ שאלתי ברצינות.
״את... את רצינית״. זוהר אמרה והפסיקה לצחוק.
״זה לא בשבילך דניאל תשכחי שדיברנו.״. זוהר אמרה וקמה ממקומה. ״אני מבינה שאת רוצה שכולם ידעו במה את באמת עובדת״. אמרתי מתרווחת על הספסל. היא הסתכלה עליי במבט כועס ואז גלגלה את עיניה.
״בסדר, אבל שלא תגידי שלא הזהרתי אותך. את ילדה טובה מידי בשביל זה״ היא אמרה חופרת בפלאפון שלה.
היא השאירה לי את המספר ואז חזרה אל בית הספר. נשארתי כמה רגעים על הספסל מביטה במספר שהיא נתנה לי. מה כבר יש לי להפסיד? איבדתי הכל.
״קצת עניין בחיים..״ מלמלתי ולחצתי על המספר.
אחרי שני צלצולים ענו לי אבל לא דיברו מהצד השני.
״שלום מדברת דניאל...״. התחלתי להציג את עצמי אבל הקול מהצד השני קטע אותי. ״מה את רוצה?״. זה היה קול של אישה. נבהלתי מהבוטות שבקולה אבל המשכתי בכל זאת. ״זוהר נתנה לי את המספר שלך״. אמרתי.
״לא כאן״. היא אמרה בתוקף. היא אמרה לי איפה לפגוש אותה וניתקה לי בפנים. ניערתי את ראשי מהשיחה המוזרה הזאת אבל החלטתי בכל זאת ללכת ולהיפגש איתה. קמתי מהספסל משאירה את הבית ספר מאחוריי. נכנסתי לתוך משרד גדול ומפואר. ברור שהווילות זה רק עבודה צדדית. ביום יום היא מעצבת פנים.
״את בטח דניאל״. אישה בעלת שיער קצוץ ואדום הופיעה מולי וקמה אליי. ״אני מצטערת שהתחלנו ברגל שמאל פשוט אנחנו לא מדברים על עסקים בפלאפון״. היא אמרה בחביבות. הנהנתי אליה והיא סימנה לי לשבת. היא נגעה בפני חוקרת ומסובבת אותן. ״כן,כן. יהיה לי ממש קל לשווק אותך. פנים עוצמתיות וגוף אלוהי״. היא אמרה בהתלהבות. עדיין לא הוצאתי מילה מפי. ״אה כן, שכחתי להציג את עצמי מרוב כל ההתרגשות. אני שרון ואני המפעילה שלכן, הבנות. אני מספקת כסף בהתחלה לקניית הלבשה תחתונה הולמת וחוץ מזה, אם הכל מתנהל כמו שצריך אין שום סיבה שנתראה יותר. אני שולחת לך את המיקום והשעה בפלאפון את רק צריכה להגיע״. היא אמרה.
רק צריכה להגיע ולהזדיין איתו, חשבתי לעצמי.
היא דיברה עוד הרבה על הנהלים, תשלום וכל הדברים שהייתי צריכה לדעת.
״מתי אני מתחילה?״. שאלתי כשהיא סוף סוף סיימה לדבר. היא חייכה בתגובה.  ״אני אוהבת בנות להוטות״
__________________
לא הצלחתי להירדם. בכל פעם שעצמתי את עיניי נזכרתי בלילה ההוא עם אלדר. הרגשתי איך הוא תופס אותי ברכושניות והלב שלי צנח. וכשהייתי מתהפכת לצד השני הפנים של לירון היו מופיעות מולי וכעס מילא לי את כל התאים בגוף.
קמתי מהמיטה בכוחות המעטים שנישארו לי אחרי לילה חסר שינה  לבשתי על עצמי בגדים אקראיים ויצאתי מהבית לעבר הכתובת ששרון שלחה לי יום לפני כן.
השעה הייתה מוקדמת יחסית והגעתי לווילה ענקית.
תקתקתי פעמיים ונערה צעירה פתחה לי את הדלת.
שרון רצתה שאני אפגש עם מישהי לפני שאני אתחיל.
״היי אני שלי״. היא חייכה והזמינה אותי להיכנס.
״דניאל״. עניתי ונכנסתי מבעד לדלת.
״אני רק אראה לך את הדברים העיקריים אבל את כל השאר את תצטרכי לגלות בעצמך״. היא אמרה וקרצה לי.
הסתכלתי עליה בעיניים אדומות מרוב עייפות והיא ראתה בזה כסימן להתחיל.
״אז בעיקרון הרוב רוצים רק דבר אחד, סקס אבל אנחנו עובדות על גמישות וקצת איך להסתובב על עמוד״. היא אמרה והצביע על עמוד שהיה ממוקם בחדר.
״להראות לך?״. היא שאלה בהתרגשות ואני הנהנתי.
היא עלתה בקלילות ואני הייתי מהופנטת מהדרך שהיא זזה,  מסחררת, כמו ציפור. זה היה יפיפה.
״עכשיו תורך״. היא אמרה לי כשירדה.
״אני? איך...״ התחלתי לומר והיא הקימה אותי בכוח.
״זה לא כל כך קשה כמו שזה נראה״ שלי אמרה ושמה את ידיי על העמוד. לאחר מכן במשך שעה היא לימדה אותי איך לעלות ולהסתובב הייתי מופתעת שהצלחתי, אמנם לא הייתי מיומנת כמוה אבל זו הפעם הראשונה בחיים שלי. ״כן אחותי יש לך את זה״. שלי קראה בהתלהבות תוך כדי צחוק.
ירדתי מהעמוד ונשכבתי על המיטה, צוחקת מהאדרנלין שהציף לי את הגוף ושלי צנחה לידי.
״עצה שלי?״. שלי אמרה לפתע בטון רציני. ״אל תחשבי על זה יותר מידיי. ברגע שאת יוצאת מהוילה תחזרי לחיים שלך אל תנסי לחפש היגיון באנשים״ היא אמרה ויכולתי לראות שהיא מדברת מניסיון. הנהנתי אליה ברצינות ולפתע שמענו צלצול בדלת. שלי פתחה את עיניה בבהלה וקמה מהמיטה. ״מי זה?״. שאלתי והתיישבתי. ״שכחתי לגמרי שאמור להגיע לקוח!״. שלי אמרה בפיזור וחוסר נעימות. ״את חושבת שאני אוכל להישאר?״. שאלתי ושלי הופתעה. ״אממ כן, בטח. אני אדבר עם שרון ואומר לה שהיית פה, בקשר לתשלום״. הנהנתי אליה. ״אבל את חייבת ללבוש משהו נורמאלי״. היא אמרה ופנתה למגירה בחדר. היא הוציאה לי חזייה ותחתון מבד תחרה שחור. התפשטתי ולבשתי את הלבנים במהירות. ״אני אוביל, פשוט תזרמי איתי״. היא אמרה והנהתי בהסכמה, זו הסיבה שרציתי להישאר.
שלי עזבה אותי ופתחה את הדלת. ״קובי!״. שלי אמרה וחיבקה את הבחור. ״התגעגעת אליי?״. הוא אמר בפלרטטניות וליטף את גבה. הוא היה נראה בשנות ה-20 המאוחרות לחייו. היא הזמינה אותו להיכנס ומבטנו הצטלבו. ״מי זאת?" הוא שאל בתאוותנות.
״זאת דניאל, היא חדשה. היא תהיה איתנו היום״. שלי אמרה וקרצה לו. ״אני אוהב את מה שאני שומע״ הוא אמר בחיוך ושלח מבט חוקר על גופי. שלי הובילה אותו אל המיטה ודחפה אותו כדי שישב. ״אתה לבוש יותר מידי״ שלי אמרה בקול מפתה והתחילה לשחרר את הכפתורים בחולצתו. ״באתי מהעבודה מאמי״. הוא אמר בגיחוך. הוא בטח עובד בהייטק או משהו לפי הלבוש שלו. הגעיל אותי לחשוב על זה. היא סיימה והעיפה את החולצה שלו לאנשהו בחדר. ״אני לא נושך דניאל״. הוא אמר לי וסימן לי לשבת עליו. שלי הנהנה אליי בהסכמה ולקח לי כמה רגעים עד שהתחלתי להתקדם אליו.
התיישבתי על רגלו והוא ליטף את רגליי. צמרמורת התפשטה בגופי. ״איזה שווה את. את עושה לי את זה ברמות״. הוא לחש. ״כבר שכחת אותי?״. שלי קראה אליו. היא הייתה מדהימה, ראיתי איך היא מנסה להגן עליי. הוא צחק. ״אף פעם..״. הוא אמר והסתכל עליה עכשיו, הרגשתי הקלה. ״יופי כי אני מתחילה״. היא צחקה ופנתה אל העמוד שעמד ממש מול המיטה. היא הופיעה בשבילו והוא היה מהופנט. כשהיא סיימה היא עלתה אל המיטה תוך כדי שהיא מפשיטה אותו הם כמעט כבר שכבו עד שהוא עצר אותה. ״אני רוצה אותה״. הוא אמר והצביע עליי. ״לא, היא רק מסתכלת״. שלי אמרה במהירות. ״זה בסדר״. לחשתי לה. ״את בטוחה?״. היא שאלה אותי בלי קול ואני הנהנתי לה. הוא הוריד את ההלבשה התחתונה שלי במהירות ועלה מעליי. שלי החזיקה את ידי מנסה לחלק את תשומת הלב שלו בנינו כדי להקל עליי. הוא נדחק לתוכי בגסות, מתעלם ממני ומרצונותיי. זה נמשך כך עד שהוא גמר.

The SecretWhere stories live. Discover now