Bab 18

183K 7.2K 659
                                    

Uwais merebahkan diri ke atas katil.Hasya yang berada disebelahnya dipeluk.Pipinya diletak di atas perut Hasya.

"Abang..ok lagi tak?" Hasya bermain dengan rambut Uwais.Dari tadi Uwais mendiamkan diri.Sedari tadi dia hanya memeluk Hasya tanpa berkata apa apa.

Hasya menghela nafas.Gaya Uwais macam dia yang terperangkap dalam kereta tadi.Diam tak berkutik.

Uwais mengeratkan pelukan.Mukanya dibenam ke perut Hasya.Hasya menunduk kepalanya.Tangannya memeluk kepala Uwais.

"Abang..Hasya ok la.." kata Hasya lagi.Dia cuba untuk bangun tapi disekat dengan tubuh Uwais yang menghempap setengah badannya.

"I'm scared to death.." bisik Uwais perlahan.Pipi bertemu dengan perut Hasya.Hasya cuma tersenyum.Manjanya abang kita ni.Kita yang nak meletup tadi,dia yang kecut lebih.

"Abang.." Hasya mengangkat kepala Uwais.Dia menarik tubuhnya untuk bangun.Uwais turut bangun dengan pipinya yang dipegang Hasya.

"Abang takut ye?" Hasya mengusap pipi Uwais.Dia berdiri melutut di hadapan Uwais.Uwais mengangguk sikit sebelum memeluk pinggang Hasya.

Hasya senyum sambil memeluk kepala Uwais rapat ke dadanya.Kepala Uwais dicium lama.

"Hasya tak janji akan terus hidup,tapi Hasya janji selagi Hasya hidup Hasya takkan tinggalkan abang" Hasya mengiring meletakkan pipinya di atas kepala Uwais.Air matanya turun tapi hati gembira.Uwais? Takut hilang dia?

"Promise?" serak suara Uwais kedengaran perlahan di perutnya.Hasya tergelak.Dia mengelap air matanya.

"Pinky promise.."

×××

Hasya keluar dari bilik air sambil mengesat rambut.Dia hanya mengenakan kemeja putih Uwais.Bajunya tadi kotor akibat terjatuh ke atas tanah.

Hasya menghampiri Uwais yang sedang duduk di atas sofa.Tadi,Uwais membawanya ke hotel untuk bermalam.Uwais menyuruh orangnya memeriksa rumah mereka dikhuatiri terdapat benda yang mencurigakan.

"Kalau ada apa-apa call aku terus." Uwais meletakkan telefon di atas meja.Dia menoleh memandang Hasya yang menghampirinya.

"Hai baby.." Uwais menarik tangan Hasya.Matanya atas bawah melihat tubuh petite Hasya yang hanya mengenakan kemeja putihnya.

Hasya senyum.Dia bermain dengan hujung baju kemeja Uwais.Malu betul bila terdedah begini.Tak biasa.Selalunya paling seksi dia pernah pakai ialah baju lengan pendek dengan kain batik.

Lingerie yang dibeli dulu langsung tak disentuhnya.Sekarang seluruh kakinya terdedah penuh kepada pandangan mata Uwais.

Uwais menarik Hasya berdiri di hadapannya.Matanya tak lepas memerhati kaki gebu Hasya yang tak bersarung apa-apa.Hasya teragak-agak menurut.

Tangan Uwais naik mengusap bahagian dalam paha Hasya.Telan liur Hasya.Bulu romanya mula meremang.Uwais tersengih melihat biji-biji yang mula timbul di permukaan paha Hasya.Dia mengangkat kepala.

"G-geli.." kata Hasya bila Uwais mendongak memandangnya dengan senyuman nakal.Uwais gigit bibir sambil matanya mula melorot ke bawah.

Dia dengan masih mengusap paha Hasya mencium tanda lahir yang terdapat di paha kanan Hasya.Comel je tanda lahir,warna pink.

Hasya gigit bibir.Entah apa yang membuat Uwais bernafsu begini.

"Abang.." Hasya memanggil perlahan.Tangannya takut-takut memegang kepala Uwais.Uwais masih lagi mencium paha Hasya.Kadang terasa gigi Uwais bergeser dengan kulit pahanya.

Mrs. Uwais: My Wife From HeavenWhere stories live. Discover now