#Huruffanfiction

2.2K 116 39
                                    



Hello, guys!!

So..... About the fanfiction. Actually, I don't know. If I want to call this as a contest or not. Sebab saya nak hargai korang semua yang turut serta. Saya tak expect ramai akan join. But, I do really happy if you do. Saya pun tak tahu kenapa cerita ni boleh dapat sambutan even though saya mengarut je banyak dalam ni. Thank you very much, guys!! Oleh kerana ada yang nak buat fanfic untuk ini, so, saya buat ruangan ni.



GUIDELINES:

· Cerita tu korang post kat work korang macam biasa sebab itu korang yang buat. Tak adil lah kalau saya post kat sini.

· Tag 'Huruffanfiction'.

· Korang mesti dedicate cerita tu untuk 'Shim_Yoo' supaya senang saya cari.

· Korang mesti beritahu kat description yang itu adalah untuk fanfic cerita Huruf supaya orang tak tuduh korang meniru. (Untuk keselamatan korang)

· Duedate – Saya rasa saya tak letak lah kot. Korang boleh take time. Hehehe


RULES:

· Cerita kamu mesti berdasarkan Huruf I atau II. (Boleh buat EXO Version)

· Kamu boleh tambah watak baru kalau nak tapi mesti kekalkan watak lama.

· Genre tetap fantasy. Maksudnya masih pasal kuasa. Tapi kamu boleh tambah baru sama ada romance, comedy and so on.

· Kamu boleh buat dalam banyak kategori. Sama ada chat, kik, parody, imagines or one-shot. Tak kisah. Yang penting tak jauh terpesong dari cerita asal.

· Kamu boleh ubah ship kalau nak. Mungkin kamu nak ship orang ni dengan yang tu, saya tak kisah. (Sebab ini bertujuan untuk korang buat cerita ni mengikut apa yang kamu nak)

· Boleh buat dalam Malay atau English atau kedua-duanya sekali.

· Saya tak kisah macam mana panjangnya korang nak buat tapi saya akan announce terus selepas tarikh tutup. Tapi korang masih boleh teruskan.


PRIZE:

· Ada antara korang yang rasa ini tak perlu. Lagipun kalau boleh saya tak nak cari pemenang. Saya nak korang semua jadi pemenang. Tapi kalau kamu nak saya pilih juga, saya akan pilih. Hehe

· Shout Out untuk work korang.

· Ada yang suggest interview. Saya akan buat kalau korang nak.



P.s::: Saya akan delay dulu post untuk next chapter Huruf. Saya nak rehatkan minda dulu. Hahaha. Tak ada lah. Saya nak buat rangka cerita lain dulu. Lagipun saya nak bagi korang ruang untuk buat story. Apa-apa hal, korang boleh pm atau terus komen kat sini.

Huruf II (Sequel) ✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن