Mrs. Arris Chris

By aylanuria

19.2K 856 7

[COMPLETE] Siri 2- Kerana dia... "Maaf. Aku jarang guna pistol. Aku kebanyakkannya guna pisau. Iany... More

Prolog
Bab 1
Bab 2
Bab 3
Bab 4
Bab 5
Bab 6
Bab 7
Bab 8
Bab 9
Bab 10
Bab 11
Bab 12
Bab 13
Bab 14
Bab 15
Bab 16
Bab 17
Bab 18
Bab 19
Bab 20
Bab 21
Bab 22
Bab 23
Bab 24
Bab 25
Bab 26
Bab 27
Bab 28
Bab 29
Bab 30
Bab 31
Bab 32
Bab 33
Bab 34
Bab 35
Bab 36
Bab 37
Bab 38
Bab 39
Bab 40
Bab 42 [the vampire is here]
Bab 43
Bab 44
Bab 45
Bab 46
Bab 47
Bab 48
Bab 49
Bab 50
Bab 51
Bab 52
Bab 53
Bab 54
Bab 55
Bab 56
Bab 57
Bab 58
Bab 59
Bab 60
Bab 61
Bab 62
Bab 63
Bab 64
Bab 65
Bab 66
Bab 67
Bab 68
Bab 69
Bab 70
Bab 71
Bab 72
Bab 73
Bab 74
Bab 75
Bab 76
Bab 77
Bab 78
Bab 79
Epilog

Bab 41

207 9 0
By aylanuria

Selesai semuanya, Arris sudah boleh keluar dari hospital. Ivan tidak ke sana kerana masih mencari Alya. Dia mengalihkan tugas Shawn kerana dia pasti, Shawn masih lagi dalam proses untuk belajar geografi 6 grid. Walaupun dia sudah dikenali dengan hacker terhandal, satu masalah itu masih dia tidak dapat dikenal pasti.

Sampai di rumah, mereka semua berkumpul di ruang tamu. Valen, Ace dan Alley tiada di situ. Mereka bertiga ke rumah Ariana untuk dikawal Aireen dengan lebih ketat. Asya yang sudah mula cuti semester, dia juga duduk bersama Ariana dan Aireen.

Ini semua arahan Aaron. Untuk lebih selamat, dia biarkan isteri, anak-anaknya dan juga Asya menetap di rumah kakaknya.

"Aku tak dapat lagi lah weh. Susah." Rungut Ivan. Skrin komputernya asyik memunculkan syntax error saja.

Eh, tu kalkulator.

Error. Not found. Not impressed. Does not exist in longitude or latitude.

"Dah berapa lama kau hadap benda ni je?" Tanya Arris.

"Lepas kitorang jumpa kau tu lah. Aku terus jejak bini kau. Lama punya lama, hampeh. Syntax error." Jawab Ivan. Matanya masih menumpu pada skrin itu.

"Kau bangang apanya. Syntax error tu kalkulator bodoh. Bodoh-bodoh aku pun tahu tah apa kejadah tu." Arris berkata sambil menyepak lengan Ivan. Elok saja dia baring dengan kakinya menghala ke arah Ivan. Ivan hanya menjeling mata biru kristal itu dengan tajam.

"Tak pun kan... Kita minta tolong mipan zuzuzu tu. Ok tak?" Kata Spao selepas mendiamkan diri bersama telefonnya.

"Mipan zuzuzu, zuzuzu. Mipan zazaza, zazaza. Mipaaananananana zizizizizizizizi......" Nyanyi Shawn tunggang-langgang. Apa dinyanyi pun tak tahu.

"Daripada kau minta tolong alpaka tu, baik minta tolong Hamud! Hamud... Hamud... Hamud habibi Hamud! Hamud habibi! Hamud habibi hamud! Boleh tepuk-tepuk tangan! Silap-silap kote kau aku tepuk bagi putus! Fokus lah!!" Naik berang sudah si Arris. Emosinya seperti tidak stabil. Dia sudah berdiri dari pembaringannya tadi.

"Tak, tak. Kau kenapa ni? Terjerit-jerit. Asal emosi kau tak stabil sejak kebelakangan ni, hah? Period kat bontot ke." Kata Aidan. Atas bawah, atas bawah dia pandang Arris.

"Mana taknya aku emo babi! Dua ekor ni main-main je tahu! Mana aku tak panas!"

"Tak ada lah. Sebab sebelum ni, kau biasanya ikut bodoh macam dorang jugak." Sambung Aidan.

Arris memegang kepalanya menahan geram. Kulur-kilir dia dengan emosinya itu. Seperti orang gila.

"Sudah... Sudah. Duduk Arris." Kata Aaron tegas.

"Kalau tak boleh sangat, kita minta je tolong ZZV tu. Dia dalam MS Fam ni jugak kan... Kalau minta tolong dia, cepat lah dapat jumpa Alya tu. Aku malas lah nak lambat-lambat kan. Tolong lah. Beri kerjasama." Bebel Aaron. Dia sebagai seorang yang matang, dia berhenti suasana kanak-kanak ini.

"Ishh!!!! Diamlah!!!! Serabut tahu tak!!!! Tak pernah tenang rumah ni lah!!!!! Sial nak mampus!!!! Sekarang ni, baik korang buat keputusan cepat. Kalau nak minta tolong dengan ZZV, bagitahu aku bila korang nak pergi jumpa dia. Aku serabut!!!!!" Tengking Arris dengan beroktaf suaranya. Rasanya hutan disekeliling bergema dengan suara Arris itu.

Kaki dibentak kasar melangkah naik ke bilik. Aaron, Shawn, Aidan dan Spao hanya memerhati tanpa berkata. Agak terkejut dengan perangai Arris yang tak pernah dibuatnya sebelum ini.

Alya membuka matanya perlahan. Badannya yang baring mengiring dicuba untuk bangun. Tangan yang terasa disatukan itu terus dicuba pisahkan. Baru dia menyedari, tangannya diikat.

Selepas itu, dia terus meronta dilepaskan. Keadaan di dalam bilik itu sangat tidak selesa. Hanya ada cahaya dari tingkap yang berada di atas.

Selepas beberapa minit dia meronta, dia terasa penat. Seakan tenaganya sudah berkurang. Tapi, tidak semudah itu. Dia mencuba lagi, lagi dan lagi. Walau tangan sudah terasa sangat sakit, hanya membiarkan saja. Yang penting sekarang ni, dia mahu keluar.

Bung!

Pintu yang dibuka kasar dari luar itu menyentakkan Alya yang sedang meronta sendiri untuk melepaskan diri itu terbantut. Dicuba mengecam lelaki itu. Namun, tiada apa tanda pada lelaki itu yang membuatkan Alya berasa takut. Sekali lagi dia memberontak mahu dilepaskan.

"Woi manusia! Lepaskan aku lah gila! Apa kena mengena dengan aku sampai kan kau nak culik aku ni ha!! Bini curang ke!!"

Lelaki itu tersenyum sinis. Walaupun seluruh mukanya ditutup dengan topeng, dengan cara itu ia sudah pasti yang ada senyuman disebalik.

Kemudian lelaki itu melangkah keluar. Mengambil sesuatu di sebalik pintu. Lalu, dia datang kembali dengan kayu besbol bersama tali besi ditangan.

"Kalau bini kau curang, tu masalah kau! Bukan akuu!! Lepaskan aku. Se. Ka. Rang!" Sambung Alya. Dia tidak berfikir lain. Hanya berfikir mahu melepaskan diri dan berbalik pada suami terchenta.

Kim Jong Dae?

Kayu besbol ditangan lelaki itu dihayunkan dan terus memukul bahu Alya dengan kuat. Terbaring tubuh itu dilantai. Geram yang terkumpul pada Alya ditahan. Lalu, dia terus duduk dan menghadap lelaki itu.

"Sial. Kau nak apa sebenarnya ni. Kalau setakat kau berdendam dengan orang yang rapat dengan aku, tu masalah korang. Kenapa kena kaitkan dengan aku! Aku tak ada kena mengena! Masalah kaj ke masalah aku!"

"Kalau nak buat jahat, lain kali tunjuk muka. Tunjuk muka!! Ini kalau sorok muka, siapa je takut. Kalau kuat sangat, pergi lawan dengan Baekhyun aku! Dia ada tali pinggang hitam! Kau ada apa je! Setakat baju, seluar, segala benda hitam, ingat kuat arh! Macam orang minyak ada lah. Ssibal."

"Ke kau nak kena langgar dengan Ferrari Sehun? Atau... nak kena hempuk dengan album aku! Tunjuk ah kalau kau berani sangat!!"

Buk!

Lelaki itu terus menumbuk muka Alya dengan kuat. Terlentang dia kebelakang sehinggakan terhantuk kuat kepalanya.

Kemudian, lelaki itu menukarkan kayu besbol itu kepada tali besi. Lalu, dia melangkah ke arah Alya dan memijak kuat peha kirinya. Alya mengerang kesakitan. Tanpa apa-apa rasa, lelaki itu terus melibas sekuat-kuatnya badan Alya.

Jelas dan terang, Alya menjerit kesakitan. Dia tahu ianya sakit. Tapi, sakit lagi hatinya sekarang ini. Kesakitan pada badan dibiarkan. Peha yang masih dipijak juga sama. Lagi, lelaki itu membidas sekali lagi badan Alya untuk kali kedua.

Ketiga.

Keempat.

Kelima.

Dan seterusnya.

Apabila lelaki itu berhenti, nafas Alya tidak teratur. Badannya yang tertutup dengan baju itu, ia pasti segala luka dan lebam sangat teruk apabila diselak. Mungkin ada yang berdarah. Dan mungkin juga ada yang lebih teruk dari itu.

Kemudian lelaki itu merangkul rahang Alya dan menarik dia duduk. Mata layu Alya itu menatap tajam mata milik lelaki itu walaupun ianya tidak kelihatan.

"Apahal? T- te... terasa..? Bo... Bodoh! Lemah!" Alya cuba berkata dengan tenaga yang masih tersisa. Dia juga kuatkan badannya yang lemah dek kesakitan itu.

Sekali lagi lelaki itu menumbuk muka Alya kuat. Dan sekali lagi juga Alya terhentak kebelakang. Lelaki itu memijak peha kanan Alya pula. Kali ni, dia melibas Alya tanpa sebarang perasan kasihan terhadap Alya.

Berkali-kali dia melibas badan itu seperti mahu mencincang hancur. Sudah puas melibas, dia mencampakkan tali besi itu jauh dan mula menyepak dengan kasut keras yang dipakai.

Disepak berkali-kali diperut. Alya tidak mampu berbuat apa-apa. Tenaganya sekarang seperti semakin hilang. Lelaki itu masih gagah menyepaknya bagaikan melepaskan dendam.

Tiba-tiba, ada satu cecair merah mula mengalir keluar dari celah kelangkang Alya. Dari peha ia mengalir sehingga ternampak pada lantai. Lelaki iru terus berhenti apabila diperasankan itu

Dengan cara itu, ia seperti menunjukkan dia berpuas hati. Sebelum lelaki itu melangkah keluar, dia menyepak sekali lagi perut Alya. Tetapi, kali ini kuatnya lain daripada yang lain. Badan Alya sudah bertembung dengan dinding belakang. Dia pun tidak menyedarkan dirinya pada ketika ini.

Lelaki itu tersenyum sinis. Dia mula melangkah keluar dan meninggalkan Alya di dalam bilik itu dengan mengunci bilik itu. Biarkan saja Alya di dalam itu. Tidak kisah walaupun dia mati.

Continue Reading

You'll Also Like

1M 35K 34
Warning : kiss scene/ harsh words Warning 2 : cliche ****** "Aku sayang kau Najwa, tapi aku tak boleh cintakan kau lagi." - Adam ****** "Lepaskan say...
1.2M 59.1K 132
Segalanya adalah sebuah kebetulan.Takdir mereka telah pun bermula dengan pertemuan pertama tanpa sengaja antara mereka. Sejak pertemuan tragis itu...
249K 11.7K 52
Seri Dahlia, dia seperti gadis lain yang mengimpikan sebuah perkahwinan yang bahagia dengan orang yang dicintainya. Percintaan yang terjalin selama 3...
2.4M 193K 79
(COMPLETED) "Siapakah MARIA? Pada satu sisi, Maria hanyalah seorang wanita biasa yang terpilih menjadi pelatih dalam kem latihan tentera Gavriel. Na...