Akhir kata

2.6K 63 2
                                    

Guys, no words can explain how much I am grateful for this. Thank you for everything that you all have done to me. I really really appreciate it. May god will reply all your kindness.

Maafkan segala kekurangan author, yang buat korang sakit hati ke apa. Korang dah baling author dengan jasa korang, dan author nak baling juga bunga tahi ayam kat korang. Ok, gurau tak lawak pun.

Sejak awal, author meroyan. Hahaha, author masih ingat. Author mula buat cerita ni pada bulan ogos yang lalu dan berjaya menamatkan cerita ini pada bulan ini (november).

Hehe, author tahu pasti cerita inilah yang paling teruk yang pernah korang jumpa kat dunia wattpad ni. Ampunkan daku kerana telah membuang masa korang untuk membaca cerita yang entah apa apa ni.

Walau apapun, thank you for the 11k+ readers, 1k+ votes dan 800+ comments. Memang mimpi author nak dapat 1k votes. Terima kasih sebab tunaikan mimpi author hehe.

Okay guys, thanks juga sebab support cerita ni sampai menang dalam besties2017. It means a lot to me. I know it's just a small deal but author memang terlebih teruja dalam hal hal kecil macam ni.

Take care semua, jumpa lagi. Bye

BAD GIRL IN GLASSES Where stories live. Discover now