פרק 36 חלק 2

921 124 294
                                    


ההודעה למטה קשורה להעלאות בין היתר, לכן בבקשה תקראו! יש שם שאלה שאני צריכה תשובה עליה. אני יודעת שאני חופרת אבל גם לתרגם זה חופר ואני בכל זאת עושה את זה, אז... תעשו את זה בשביל הלאשטון? #סחיטה [הערת המאל]

הקדשה:  morlook14 על שנשארה מתחילת הסיפור והראתה את נוכחותה, וגם על זה שהיא חמודה (למרות שהיא תכחיש).

"אולי כולם מתבגרים ואני פשוט נופל בחזרה למטה שוב." - K.M

•••

השבוע האחרון היה גיהנום. עסקנו בניירת וההוצאות בלי הפסקה ועכשיו אנחנו הולכים לפגישה הראשונה שלנו עם ההנהלה של מודסט!

אין לי שמץ של מושג מה הם עושים או מי הם אבל ליאם הציע שנארגן פגישה איתם. יש להם את אותה ההנהלה ונראה שהם ממש מצליחים אז אני מניח שזה טוב.

אבל מצד שני זה לא, כי כולנו נמצאים בויכוח עם ארבעה צדדים. לוק לא מדבר אל קאלום כי הם העליבו אחד את השני. קאלום לא מדבר איתי כי הוא חושב שאני מחפש תשומת לב. מייקל לא מדבר עם קאלום בגלל שקאלום לא מפסיק להתפרץ עליו. ולוק לא מדבר איתי כי הוא חושב שהוא נותן לי יותר מדי תשומת לב.

וזה בהחלט לא נכון.

השעון המעורר שלי ההתחיל לצלצל ומייקל גנח, מכה מסביב לשידה הצמודה למיטה עד שהוא נכבה. מאחר שמייקל תמיד היה עייף נתתי לו לישון וקמתי ראשון, הולך לכיוון המטבח. לוק היה שכוב על הספה, ישן בשקט, וקאלום שכב על הפוף, רחוק מאוד ממנו.

נכנסתי אל המטבח והתחלתי להכין ארוחת בוקר. בדרך כלל בישלתי בשביל הבנים כי הייתי הראשון להתעורר, ובגלל שלא נראה שאף אחד מהם אהב לבשל. הכנתי כמה פנקייקים וחילקתי אותם לשלוש צלחות. הכנתי גם ביצים. כשהכל היה מוכן סידרתי אותם על השולחן בחיוך. היום עמד להיות יום טוב, פשוט יכלתי להרגיש את זה. במיוחד בגלל שהתעוררתי ממש שמח בלי שום סיבה.

Baby Scars. [Lashton] translated to Hebrew *בהקפאה*Where stories live. Discover now