פרק 6

1.4K 186 349
                                    


תורגם על ידי: heartsocold42

"אולי התאהבתי כשהערת אותי," –E.S

•••

לוק ירד במדרגות כדי להביא לנו את הפיצה, אז חיכיתי לו בשקט למעלה. החדר שלו היה ממש מלוכלך אך לא יכולתי להפסיק להסתכל אל עבר הגיטרות שלו. אולי הוא יכול לשיר. הדלת נפתחה בתנופה לפני שיכולתי להגניב עוד מבטים. "שמתי את הפיצה במקרר כדי שתוכל לאכול אותה אחרי המקלחת," הוא אמר קופץ בחזרה למיטתו. "אה כאן, הבאתי לך מגבת," הוא אמר מעביר לי מגבת אפורה.

שרטטתי על הלוח המחיק.

תודה לך, איפה השירותים?

הוא הצביע על הדלת ליד הארון שלו. הנהנתי במהירות מודה לו. כשהגעתי לחדר האמבטיה של לוק שמתי לב שהוא הרבה יותר נחמד מכל שירותים שהייתי בהם.

הורדתי את החולצה שלי וישבתי על הדלפק בשירותים. הפעלתי את המים והסתכלתי על כל הסימנים על גופי. החתכים העבים המצפים את הידיים והרגליים שלי. נאנחתי.

אני כל כך מגעיל.

אז הורדתי את שאר הבגדים שלי ופסעתי לתוך המקלחת, מרגיש את מפל המים החמים על גופי הכואב. חפפתי את השיער שלי עם השמפו של לוק, מקווה שלא יהיה לו אכפת. שפשפתי את כל הצבע מהצוואר שלי וכיביתי את המקלחת כי המים נעשו יותר מידי חמים.

יצאתי החוצה וכרכתי את המגבת סביב המותניים שלי ואז התנגבתי. אחר כך היו כמה נקישות על הדלת. "אה, היה לך מקודם צבע על החולצה, הבאתי לך אחת שתוכל ללבוש אם אתה רוצה," לוק אמר מחוץ לדלת. לא באמת יכולתי להגיב אז פתחתי את הדלת באיטיות. העיניים שלו נדדו למטה אל חזי העירום ואז הוא הסתכל למעלה חזרה. "הו... אה... כאן," הוא הגיש לי סווטשרט כחול.

חייכתי ולקחתי אותו ואז סגרתי את הדלת והתלבשתי.

•••

אחרי שאני ולוק סיימנו את העמוד הראשון בעבודה שלנו, ישבנו על הספה וצפינו בסרט ואכלנו את הפיצה שהוא הזמין.

"היי אשטון?" הוא שאל. הסתובבתי אליו והסתכלתי רחוק מהטלוויזיה שהקרינה סרט ישן של חד המולד.

כן?

קראתי במהירות וסובבתי אליו.

"טוב. אני כבר אמרתי לך ואני חושב שזה הוגן מספיק שגם אתה תספר לי, אבל... מה ההעדפה המינית שלך?" הוא מלמל במבוכה.

משכתי בכתפיי ושרטטתי למעלה על הלוח המחיק.

אני סטרייט.

Baby Scars. [Lashton] translated to Hebrew *בהקפאה*Where stories live. Discover now