פרק 32

1K 140 613
                                    


"למרות שזמן הוא קבוע ולא יכול להאט או להאיץ בצורה פיזית, זה נראה כאילו שאנשים שאתה אוהב ושונא קובעים את איזורי הזמן." - K.M

•••

היה הרבה יותר קר ממה שחשבתי. באמת סיימתי בלהיות חולה אבל הבנים היו עסוקים מדי בכתיבה והעלאת סרטונים חדשים מכדי לשים לב. לוק הסביר להם שהיינו ביחד אבל בדיוק נפרדנו.

שאלתי אותו למה הוא נישק אותי והוא רק אמר שהוא היה מודאג. הוא אמר שהוא אוהב אותי אבל מגיע לי יותר, וזו הסיבה שאנחנו לא יכולים להיות ביחד.

אני רק רציתי להתכרבל איתו ולצפות בסרטים ביחד, אבל כל שיכלתי לשמוע הוא הצליל המעצבן שלהם, פורטים אקורדים שבורים. העלנו שלושה סרטונים בשבוע האחרון והתחלנו לקבל עוד צפיות. על הסרטון הראשון שלנו, זה שעשינו עוד בדצמבר, קיבלנו עשרת אלפים צפיות.

אבל היו גם מעט תגובות שנאה עלינו שלא רציתי לקרוא, הן רק יפגעו ברגשות שלי.

התגלגלתי במיטה, מנסה לשלוט בהתקף השיעול, וקמתי. מעדתי מעט וידעתי שאני חולה. בכל פעם שאני חולה אני חוטף את כאבי הראש והסחרחורות הנוראיות האלה.

אבל לא כדאי לי לספר ללוק, זה רק יגרום לזה להיות יותר נורא. הוא עסוק. הוא תמיד עסוק.

נכנסתי אל המטבח ושמתי סיר בשביל תה, מחכה שזה יתחמם מעט. "אשטון קדימה, אנחנו הולכים לצלם עוד קאבר!" קאלום קרא מהסלון. משכתי באפי והלכתי אל הסלון, יושב על הקחון שלי. כולם בהו בי לרגע.

מה קרה? כתבתי על מחברת השרטוטים שלי, מסובב את זה אליהם.

"אתה נראה מאוד... אממ..." קולו של מייקל דעך.

לוק נאנח, מניח את הגיטרה שלו ומתקדם לעברי. "ידעתי שתחלה." הוא מילמל, מניח את ידו על מצחי. "אתה רותח, כדאי שתלך לשכב במיטה לכמה זמן." לוק אמר באופן מרגיע.

מייקל הימהם בחיבה ולוק נשך את שפתיו כדי להחביא את החיוך שלו.

אבל אנחנו צריכים להעלות את הסרטון! אני בטוח שאני יכול לעשות את זה! כתבתי.

לוק היה ממש קרוב אליי והלב שלי פשוט קפץ החוצה מתוך חזי. "אנחנו יכולים לעשות את זה ביום אחר, אתה צריך לנוח." הוא אמר, מושיט את ידו קדימה ועוזר לי לקום למרות שלא הייתי צריך את זה. "אני אחזור עוד רגע." לוק אמר לבנים. הוא הוליך אותי בחזרה לחדר השינה ונשכבתי על המיטה, חוטף מתקפת עיטושים קטנה.

לוק נשכב לצידי ועטף את זרועותיו סביב מותני. הצטנפתי אל תוך חזהו מאינסטינקט והוא חייך. "אני רק רוצה שתישן טוב אוקיי? אני אשיר לך, פשוט תירגע בסדר?" הוא אמר בשקט. הנהנתי ועצמתי את עיניי. לא ישנתי ממש טוב והייתי עייף כמו גיהנום.

לוק שר לי את השיר הרגיל בשקט. זה היה מרגיע וגרם לי לשכוח מהבעיות שלי. זה גרם לי לשכוח שלוק עשה את זה רק כדי שאני אפסיק להתעורר באמצע הלילה. זה לא היה מתוך אהבה או אכפתיות, הוא לא רצה את זה איתי יותר.

Baby Scars. [Lashton] translated to Hebrew *בהקפאה*Where stories live. Discover now