פרק 12

1.5K 173 286
                                    


הפרק תורגם על ידי: heartsocold42

זה עלול להיות קשה לקריאה לאנשים מסוימים.

"אם אהבת אותי, למה עזבת אותי?"

•••

שכבתי במיטתי, עדיין כרוך בג'קט של לוק, רועד. התנודדתי קדימה ואחורה, מסתכל מסביב על חדר הטורנדו שלי. אני לא יכול להאמין שמשהו מזה קרה. אני ער מזה שעות, זה כמעט ארבע לפנות בוקר. אני פשוט לא יכולתי להירדם בידיעה שרק לפני כמה שעות, צעקות טלטלו את הגוף שלי. אבא שלי הכה את הגיהנום ממני. הוא אפילו לא נתן לי הזדמנות, והוא לא עצר. הוא לא עצר עד שהייתי חסר הכרה, עד שלא יכולתי להרגיש יותר שום דבר.

נעמדתי רק בשביל ליפול בחזרה על הברכיים שלי בייסורים. חבטתי את הידיים שלי על הרצפה כשהדמעות עשו את דרכן ללחיים שלי ללא מאמץ. אני כל כך פתטי, אני לא יכול אפילו לעמוד בשביל עצמי. הייתי צריך לדעת, הייתי רע וכמובן שאני אקבל עונש.

יפחות הרעידו את הבטן שלי כאשר הושטתי את ידי אל המגירה התחתונה, מתחת לכל הגרביים שלי מוחזקים ארבעה להבי מתכת. כל מה שהייתי צריך לעשות היה לזוז תנועה אחת נכונה, ואני אהיה עם אימא שלי שוב. חייכתי במחשבה עליה, התחלתי לטלטל את המתכת לרוחב העור שלי בלי מאמץ, חושב על כל פעם בה שמעתי את הצעקה שלה, וכל פעם שלא הייתי שם. הלילה בו הגענו למכונית כדי להסתכל על אורות חג-המולד, והם נקלעו לריב ליד ההגה ו-

הזרועות שלי עצרו לפתע, יוצרות חתך עמוק, כששמעתי את הקול של המכונית מתנגשת באחת אחרת. הרעש עינה אותי. הושטתי יד לשערי ומשכתי בו. רק נתתי לעצמי לדמם, ולדמם עד שאחדים לא יוכלו לדמם יותר. חוץ מהחתך העמוק שלי שרק יצרתי. זה לא יפסיק. אבל לא אכפת לי, כל מה שאני רוצה לעשות הוא לישון ולשכוח על כל מה שאבי אמר.

"אתה תשתנה בשבילי הומו קטן! אני נשבע באלוהים אם אני אראה אותך עם הבחור הזה שוב אתה מת, אתה שומע אותי? פאקינג מת," הוא אמר מעליי כשנפלתי, בחוסר תודעה.

הנהנתי ובמעורפל הנפתי לו את אצבעותיי, מסמן לו שכן.

בכיתי חזק יותר אל תוך הרצפה הקרה, חושב על לוק. הוא כל כך נחמד אליי, בדיוק כמו אימא שלי, ואני לא רוצה לתת לו ללכת. הוא הדבר היחיד ששומר עליי שמח. אבל, אני לא רוצה להרגיז את אבא שלי.

Baby Scars. [Lashton] translated to Hebrew *בהקפאה*Where stories live. Discover now