♠️רומי♠️ פרק לפני האחרון

12.1K 698 202
                                    

שניר נכנס לחדרי כמו סערה. הוא התיישב על המיטה ורגלו החלה לקפץ מעלה מטה בעצבים. הבטתי על פניו הדרוכות ומשהו הטריד אותו, הכעיס אותו. התיישבתי על ידו והנחתי את ידי על פניו ומשהו בו מיד נרגע. הוא עצם את עיניו ולקח נשימה עמוקה, שיחרר אותה רק לאחר מספר שניות.

"מה יש?רוצה לדבר על זה?" שאלתי אותו בשקט ועיניו נפקחו עלי.

"אני לא מתכוון לדבר הלילה הזה." הוא אמר בטון שגרם לכל הגוף שלי לפרפר. פי נפער במקצת בגלל כל התשוקה שהציפה אותי. הוא קירב את פניו לעברי, נשכבתי על המיטה והוא גער מעל גופי. ידיו נשענו על המיטה, כל יד לצדי ראשי ועיניו הביטו בי כטרף. היה משהו חייתי בתוך עיניו, משהו שדרש לטרוף את העומד לפניו. הייתי הטרף שלו, הייתי התשוקה שלו וזה היה ניכר במבטו. הגוף שלי רעד תחתיו, הרגשתי את הרטיבות למטה והשתוקקתי לחוש אותו בתוכי.

הוא הרומם והתיישב על ברכיו. לסתותיו התהדקו ומבט מסוכן ואפל היה בעיניו. הוא היה עצבני ואלוהים יודע מה עוד. אבל בעיקר הוא חשק בי, מאוד. ידיו תפסו בכותונת לילה שלי וקרעו אותה בפראות שגרמה לי לפלוט אנחה מופתעת. הגוף שלי נשרף, רציתי אותו, רציתי כמו שלא רציתי מחיי. עיניו הביטו על החזה החשוף שלי והחייתיות שבה אליו. הוא התנשם בכבדות, גחן לעבר השד שלי, תפס בידו והחל למצוץ את פיטמתי, ללקק, לנשוך ולגרום לי להשתגע. הרגשתי זאת באיברי, זה היה מטורף.

"שניר...אלוהים." גבי התקמר ועיני התגלגלו מעלה מהעונג שהרגשתי. הוא לא קיפח את השד השני והכניס אותו לפי ועשה את אותה העבודה כמו בקודמת. הגוף שלי התפתל תחתיו.

"את האישה הכי טעימה שיצא לי להכיר." הוא לחש לי בטון מפתה והוצאתי קולות לא מובנים מפי. בחיים שלי לא הרגשתי תשוקה כזאת, תאוותנות כזו, רצון כזה עז לחוש גבר. הבטתי על הגוף השרירי שלו, על הקעקועים הצבעוניים שלו והשתגעתי. הוא היה כל מה שאהבתי.

"אני מת על הריח שלך." הוא הסניף בקול את צווארי וידו שוטטה לעבר האיבר הפועם שלי. הוא הסיט הצידה את התחתון תחרה שלבשתי ואצבעותיו החלו לנוע במעגלים איטיים על איברי. המגע שלו שיבש את הגוף שלי.

"שניר..." גנחתי בין כל הסחרור חושים והוא פלט שאגה חייתית והוכיח שהוא השתגע כמוני. הוא תפס בתחתונים שלי וקרע אותם ביד אחת. הוא צלל עם ראשו אל בין רגליי ולשונו ליקקה את הדגדגן שלי. גנחתי כל כך חזק, זה היה כל כך נעים, הגוף שלי לא חווה עונג כזה מימיו.

"יש לך טעם של גן עדן, רום..." הוא לחש והמשיך ללקק את האיבר שלי כאילו והיה גלידה בטעם האהוב עליו. הוא נשך, שאב, ליקק, מצץ ומבלי התראה החדיר שתי אצבעות לתוך תעלתי.

"שניר!" גנחתי וכימרתי את גבי, משכתי את ראשו עמוק יותר בין רגליי והתחננתי ללא מילים שימשיך. הייתי קרובה, בקצה וזה המריץ אותו להמשיך עד שגמרתי בצעקה רמה וכל הגוף שלי רטט. הוא הרים את הראש שלו, שפתיו היו זוהרות עקב הנוזלים שלי וחיוך כל כך יפה הצתייר על פניו. הוא שלף את האצבעות שלו מתעלתי והחדיר לתוך פיו, ליקק אותן באיטיות והתנענג על הטעם שלי. זה היה מראה מרהיב כל כך, מגרה כל כך.

השטן שלא ברא אלוהיםWhere stories live. Discover now