♠️רומי♠️

16K 1K 148
                                    

יום למחרת, קמתי ערנית, זאת כי נרדמתי ישירות לאחר המקלחת שעשיתי, עד הבוקר שאחרי. מזמן לא הרגשתי את העונג שבשינה, בגלל אימי, שהייתה מתעללת בי בלילות בעיקר, השינה תמיד הייתה נהרסת ולא הייתי מצליחה כל כך להשלים של הפער של שעות השינה שלי. וכשאמא שלי הייתה במוסד הזה, שמתן שלח אותה לשם, היה שקט בבית. רציתי שהשקט הזה יישאר לנצח. התרננתי במקלחת פושרת, צחצחתי את שיניי בזמן המקלחת, לאחר שיצאתי מהמקלחת, רצתי במהירות לחדרי, התנגבתי, מרחתי על עצמי קרם גוף, קרם פנים ולאחר מכן לבשתי את בגדיי העבודה שלי והסתרקתי. היה לי זמן לשתות קפה ולהכין לי סנדביץ שאני יאכל בעבודה לפני שאכנס למשמרת, כמו שתמיד הייתי עושה.

הגעתי למטבח, הבחנתי במתן שישב מסביב לשולחן האוכל, שתה קפה והתעסק, במכשיר הנייד שלו בעיניים מצומצמות ומרוכזות. התפללתי שלא יתחיל שוב להטיף לי, רציתי שהבוקר הרגוע ימשיך להיות אחד כזה. זה זמן רב שלא הרגשתי כל כך טוב בבוקר.

"בוקר טוב אוצר." הוא בירך אותי ופתחתי את המקרר במבט מופתע שהיה מופנה כלפיו. הוא חייך חיוך קטנטן לעצמו והניח לנייד שלו, הוא הצית סיגריה ולגם מהקפה השחור שלו.

"אני מצטערת שהרמתי עליך את הקול ושאיימתי עליך ככה אתמול. לא היה לעניין ו... אני לא רוצה להרוס לך את הבוקר השקט הזה. אני יודע שעל זה חשבת ברגע שראית אותי." חיוך אןטומטי נמרח על פניי ורצתי לחבק את מתן חיבוק מוחץ מלא באהבה והערכה. הוא ידע מה חשבתי, הרגיש אותי והכיר אותי הכי טוב מכולם. כל כך הערכתי אותו על זה, על כך שנתן לי להינות מהבוקר, הנפלא הזה. אם כמה שקשה היה להודות בכך.

"תודה מתן, אני מעריכה את זה המון. רק שתדע שביני לבין שניר לא יקרה כלום, בחיים.  אל תשכח שעבריינים זה הדבר הכי שנוא עלי." הוא הנהן והאמין לי, ניסיתי להאמין למילותיי של עצמי ו... הצלחתי. נדמה לי.

"אני יודע, פשוט...ממתי שניר סוחב לאישה את התיקים שלה?זה הדליק לי משהו במוח. אבל אני סומך עליך ויודע שאת חכמה יותר מזה." הוא אמר וגרם לי פתאום לתהות כמוהו. אבל ביטלתי את מחשבותי במידי, זה שניר, הוא תמיד ינסה להרשים נשים.

"רק כי אני כמו אחות של גלי והוא לא רצה לעשות בושות לאח שלו, אז רק בגלל זה." מתן הנהן שוב ולאחר שסיימתי להכין את הנס קפה שלי בלי הסוכר, התיישבתי על יד מתן ולגמתי מהקפה שלי בעונג רב. אין כמו קפה, מי שהמציא אותו, בטוח חשב עלי.

"אני אקפיץ אותך לעבודה." הנהנתי לעברו, קמתי מהכיסא, הרמתי את הכוס החמה ולקחתי את התיק השחור שלי, הסיגריות והנייד ויצאנו מהבית. נעלתי אותו כשהכוס החמה הייתה נעוצה ומוחזקת בין שיניי כי שץי ידיי היו תפוסות, האחת במפתחות והשניה בנייד שלי יחד עם החפיסת סיגריות שלי. תחבתי את המפתח עמוק לתיקי וחזרתי לאחוז בכוס בידי. רצתי מהר במדרגות ונכנסתי במהירות לרכבו של מתן. לא רציתי לעכב אותו.

השטן שלא ברא אלוהיםWhere stories live. Discover now