♠️ רומי♠️

13.5K 868 235
                                    

הבטתי עליו,מלאה בהלם ובו זמנית הלב שלי החסיר פעימה,אחר פעימה. בכל פעם כשקולו הדהד בראשי 'אני אוהב אותך'. לא הצלחתי להגיד מילה, רק נעצתי בו מבט המום ותו לא.

"את רוצה להגיד משהו?" הקול שלו היה קר נורא, בדיוק כמבטו השחור.

"אני אוהבת אותך שניר. פשוט לא חשבתי שתצליח אי פעם להגיד את זה. ככה מהלב שלך. זה תפס אותי לא מוכנה, אבל אין לך מושג איך הגוף שלי בטירוף עכשיו." השבתי לו בכנות מלאה והוא השפיל מבטו ושיחק באצבעותיו כשעיניו היו נעוצות בהן. הוא היה נבוך נורא ויכולתי לראות זאת ויותר להבין מדוע היה הוא נבוך כזה.

קמתי והתקרבתי אליו, הוא הרים את מבטו לעברי וחייכתי חצי חיוך לעברו. ליטפתי במעגלים את גבו עם ידי ושתלתי נשיקה על כתפו. אחרי הכל רציתי לרכך את האווירה ובכל זאת להיכנס שוב לשיחה שלנו על אבא שלי.

"אני רוצה עדיין שנדבר על אבא שלי, שניר." הוא נעץ בי מבט עייף וידע שאין לו לאן לברוח ושאין לו ברירה אלא לספר לי הכל.

"זה קרה לפני כמה שנים," הוא ליטף את לחיי עם גב כף ידו החמימה ומשהו במבטו היה מרתיע. שחור, מלא באפלה. לא פלא שכולם פחדו ממנו באופן כה ניכר.

"הוא תפס את אבא שלי עושה משהו ואבא שלי הציע לו כסף תמורת שתיקה והעלמת עין. אבא שלך הסכים לקבל את הכסף. בפעם הראשונה דובר על משהו חד פעמי. עם הזמן הוא ראה שהכסף משתלם לו." הוא סיכם בקצרה את הסיפור כאילו ולא היה ביג דיל ובשבילי זה היה סוף העולם. הרגשתי נבגדת, מאוכזבת ובעיקר את הדקירה בלב. דקירה כה חדה שזה שרף את כל בית החזה שלי.

"אני מצטער...העניינים התגלגלו ככה. אני לא התכוונתי לשקר לך ככה. בחיי אלוהים." הוא ניסה לשכנע אותי להפסיק להיות קרה אליו, אך זה היה חזק ממני. הוא תפס בגוף שלי והרים אותי בכזו קלילות והושיב אותי עליו. עיניו השחורות קדחו בשלי חורים וניסו להבין מה מסתתר מאחורי מבטי.

"אני לא אוהב את המבט הזה." הוא לחש לי בקול  צרוד ונמוך ומצאתי את עצמי נדלקת מזה. לחיי התחממו והרגשתי עיקצוצים בין רגליי. הוא היה מלא בסקס אפיל וממש רציתי להפשיט את בגדיו ולממש את הפנטזיות שלי עליו.

"את המבט הזה אני אוהב." הוא לחש לי בצרידות  ובמבט מצומצם ולסתותיו התהדקו בחוזקה וגופי כבר לא עמד בזה. ריסקתי את שפתיי על שלו, הוא נדלק, בקצב מהיר וחפן את ישבני בשתי ידיו החזקות וגנחתי על שפתיו ללא שליטה. הוא תפס בחולצתי וקרע אותה בקלי קלות ואיבדתי את האוויר. זה הצית בי תשוקה שלא הכרתי מימיי, האש שהייתה בו. הוא הטריף לי את החושים. הורדתי את החולצה שלו וזרקתי אותה מאחורי גבי על נקודה אקראית על הריצפה. הנחתי את ידיי על חזהו הלוהט והקשיח וגמעתי את שפתיו.

"את רוצחת אותי, מתוקה שלי!" הוא אמר במהירות,קם על רגליו כששתי ידיו תפסו בי חזק שלא אפול וזרק אותי על המיטה.

השטן שלא ברא אלוהיםWhere stories live. Discover now