♠️רומי♠️

16.6K 932 138
                                    

ישבתי על מיטתו של שניר, הבטתי על פלג גופו העליון שהיה חשוף לנגד עיניי.
חקרתי כל קעקוע בנפרד שהיה משורטט על גופו, הייתי מהופנטת.  זה כל כך התאים לו, לגופו העצום. אהבתי כל חלק בגוף שלו, עיניי הביטו בגבר הכי יפה שראו מימהן. הכל היה בו מושלם,כל  פגם שלו היה מושלם. אפילו הצלקות שהיו חרוטות, אחת בחזה והשנייה בבטן התחתונה זה היה הדבר הכי מושך שראיתי בחיים שלי.

"אני איתך." הוא זרק את הנייד על המיטה ומשך אותי קרוב אליו, הצמיד אותי אל עורו החם והחלק. הוא היה כה נעים, כה מלהיט שרציתי לנשק אותו בכל רגע שעבר.

"אני מת על זה שאת מסתכלת עלי ככה." הוא אמר לי בצרידות שהרטיטה את הגוף שלי, הקול שלו היה הדבר הכי נעים ומושך ששמעתי. לא הצלחתי לצאת מהטראנס שהרגשתי, מכך שהרגשתי מיוחדת שאותי הוא נישק ושלי הוא נתן לגעת בפניו הקשיחות. הרגשתי מיוחדת ללא ספק שהייתי כביכול האישה הראשונה שהוא הרגיש אליה דברים כל כך עצומים, שעוררה בו רגש חיובי. הרגשתי בעננים וחייכתי ללא הפסקה.

"זה אמיתי כל זה?" שאלתי אותו, הוא ליטף את פניי ברוך ומשך בכתפיו כמי שבעצמו לא יודע להגיד.

"אני מת על העור שלך, ועל זה, שאת באה עם חצאית כשאת יודעת שזה גורם לי לאבד את השליטה." הוא אמר וגלגלתי את עיניי.

"תתמודד עם החולשות שלך."

"את החולשה שלי." עיניו שידרו רצינות וליבי נפעם מדבריו. מהכוונה הכנה שלו לכל מילה שאמר לי. זה לא היה מובן מאליו וגם כולם היו מופתעים משניר, על כך שהוא התקרב ככה לאישה בכוונות טהורות ולא מיניות.

"אנחנו נצטרך מתי שהוא לדבר על התנאים שלנו." הוא צקצק בלשונו והבטתי עליו בחוסר הבנה.

"לא מעניינים אותי התנאים. אנחנו נמשיך להיות ביחד, נזרום עם מה שיבוא ונכבד אחד את השניה. לא צריך להכתיב שום תנאי, אני זיינתי ת'שכל עם הבקשות שלי. את מבינה שאת האור שאליו אני רוצה לברוח בסוף היום?" הבטתי עליו בחוסר אמונה.

"באמת?"

"אני מבטיח לך." הוא הבטיח לי עם היד על הלב ונשבתי עוד יותר לקסמיו, למבט הזה שהיה פתאום מפוצץ ברגש עצום וכה ניכר. אהבתי את הריח הגברי שלו, הגס הזה שעטף את כל כולי, שהיה מלא בכל החדר. אהבתי את ידיו ששיחקו בשיערי, בעדינות וברכות שלא הכרתי בו לפני כן. הוא היה הפוך ממה שהכרתי והכי לטובה.

"אני רק רוצה שתגידי לי בשיא הכנות שלך, שתהיי גם בטוחה עם עצמך, שלמה במאה אחוז שאת מוכנה להיכנס לחיים שלי. הם מלאים ב...את יודעת במה. אני לא צריך להגיד לך ויכול להיות שתראי את זה פיזית ו... אני מפחד שאת פשוט תקומי ותלכי. אני רוצה שתהיי בטוחה, עכשיו, לפני שאני אתחרפן מעצם העובדה שגבר אחר נושם עליך. תגידי לי, עכשיו שזה משהו שלקחת בחשבון." הוא אמר הכל בסערה גדולה ובנשימות כבדות בין כל מילה ולפתע לא הייתה לי תשובה לספק לו בכזאת מהירות ובכזה ביטחון.

השטן שלא ברא אלוהיםWhere stories live. Discover now