♠️רומי♠️

15.9K 820 172
                                    

הוא נרגע מהבכי, למרות שהדמעות זלגו מדיי פעם. הוא הביט בתוך עיניי, נלחם עם הרצון העז לנשק אותי, בדיוק כמו שאני נלחמתי. הוא הושיב אותי עליו וניגב את דמעותי ברוך, בעדינות והצטער בלי סוף.

"תפסיק להצטער, בבקשה. אין לך מושג כמה אני גאה בך שהתפרקת ככה." ביקשתי ממנו ואמרתי לו בכנות. עיניי היו נעוצות על שפתיו העבות והאדמדמות שכל כך רציתי לחוש על שפתיי שלי. התגעגעתי אליו, בכל נשימה שלקחתי, הגוף שלי זעק לעברו. הרגשתי את זקפתו תחתיי והוא הרגיש מובך מזה.

"אני מצטער, זה לא בשליטה שלי." הוא הסביר את עצמו וחייכתי חיוך קטנטן, כי זה היה מתוק לראות את שניר מרגיש מובך בצורה כזאת.

"אני מתגעגע אליך. אפילו שאת ככה קרובה אלי, אני כל כך מתאפק לא לנשק אותך, כי אני מכבד אותך נשמה שלי. אבל קשה לי. אני זקוק לך בתוך החיים שלי. מבטיח להשתנות ולזרוק את החיים האלה לפח. הבנתי שלך אני זקוק, נשבע לך. לא רוצה יותר להיות מפלצת. אני רוצה להיות ראוי לך." כל כך ריגש אותי לשמוע אותו אומר את זה, הלב שלי התחרפן והאהבה שלי רק גברה עלי. זה היה מטורף מה שהרגשתי אליו.

הנחתי את ידיי על הזיפים הקצרצרים שלו והוא עצם את עיניו. התענג על המגע שלי.

"הידיים שלך זה כמו קסם. להרגיש אותן מרגיע כל דבר בגוף שלי." הוא לחש ומבלי לשים לב התקרבתי אל פניו, שפתי היו מרחק נגיעה משלו ולא הצלחתי להתאפק יותר, פשוט ריסקתי את שפתיי על שפתיו מה שגרם לו לקפוא לכמה שניות ולאחר מכן פשוט לגמוע אותן. הרגשתי את דמעותיו מתחדשות וזה צבט אותי כל כך, נאחזתי בשיערו וידיו באגני והחלו לעלות מעלה, מטה, להשתגע על הגוף שלי. גנחתי על שפתיו בנזקקות ובהפתעה הוא קם מהספה כשידיו אוחזות בי והוא התקדם אל החדר, הניח אותי על המיטה ונעץ בי מבט מטריף, בתוך עיניו התחוללה סערה והגוף שלי עלה בלהבות רק מלהסתכל על היופי שלו. הוא לא ידע מה לעשות ולכן עשיתי את הצעד הראשון וקילפתי באיטיות את החולצה מהגוף שלי. ידיו התאגרפו לצידי גופו ולסתותיו התהדקו. עיניו הביטו מהופנטות על החזה שלי.

"את בטוחה?את בטוחה שאת רוצ-" הוא השתתק ברגע שקילפתי גם את החזיה ממני ונותרתי עם החזה שלי חשוף לנגד עיניו. הוא גמה את רוקו ופשט את חולצתו מעל הגוף שלו והביא לי תצפית מושלמת על הריבועים המקועקעים שלו.

"אין רגע שיותר מתאים מעכשיו, לא משנה מה יקרה אחרי זה. זה פשוט חייב לקרות שניר...אני רוצה לשכב איתך." הוא נפל על ברכיו, הביט בי מקרוב, ליטף את שיערי, לאט לאט ירד אל הזרוע שלי וצמרמורת מטורפת פקדה את גופי. המגע שלו היה המגע הכי מחשמל שהרגשתי אי פעם. ידיו מיששו את החזה שלי בתשוקה רבה וגנחתי בשקט. הוא התחרפן מהקול שפלטתי עקב מגעו. הוא החל לנשק אותי, את שפתיי, לחיי, את אפי, את עצם הריח, גרם לי להשתגע משפתיו. הוא שרף לי את העור, את קו המחשבה...הוא פשוט הוציא אותי מדעתי. שפתיו החלו לטעום מהחזה שלי, בהתחלה בעדינות ואחרי כמה שניות זה הפך להיות קצת יותר אגרסיבי. הוא השכיב אותי, עבר אל המכנס שלי ובאיטיות מענה, הסיר אותו ממני. הוא החל לנשק את כפות רגליי, כל רגל בהשקעה רבה, הגוף שלי פשוט לא עמד בזה. הוא צרח לחוש אותו. ידיו קילפו את התחתונים שלי והייתי חשופה לנגד עיניו, עירומה, עם כל הפגמים למול עיניו.

השטן שלא ברא אלוהיםWhere stories live. Discover now