The rebel - Chapter 50

640 66 10
                                    

"אני לא בדיוק מי שאת חושבת שאת" הוא לחש ואני הבטתי בו במבט שואל.

"אז תספר לי, מי אתה?" לחשתי. צל של חיוך עלה על שפתיו.

"שמי הוא באמת הרולד אדוארד סטיילס. אבל אין לי אחיות שהתעללו בהן. אני בן יחיד למען האמת. כל מה שסיפרתי לך עליי היה שקר כדי להרשים אותך. והצלחתי, אני מקווה לפחות. כל הסיפור הזה על האחיות שלי היה מומצא כי לא היו לי אחיות ואין לי גם כרגע, אבל.. המקרה היה מקרה אמיתי"

"איבדתי אותך, רגע רגע רגע, אין לך אחיות אבל הסיפור שסיפרת לי קרה עם מישהי אחרת?" שאלתי מביטה בו.

"כן" הוא השפיל את מבטו. "קראו לה זואי. אני וריצ'ארד אהבו אותה. היא הייתה שלו ואני שנאתי את זה כי הוא היה מתעלל בה. הוא היה מכה אותה ומרביץ לה ו.. הוא היה עושה לה כל מה שעשה לך ואני שנאתי את זה שלא יכולתי לעשות בקשר לזה משהו. באיזה יום זואי ביקשה ממני שאהרוג אותה ואוציא אותה מהסבל והייסורים שהיא חווה אצלו, וכך עשיתי. פשוט יריתי בה כמבוקשה. לאחר שהיא לא הייתה קיימת, אני והוא הסכמנו שאין לנו על מה לריב יותר אז הפכנו לחברים אויבים כדי שנציל את הממלכה כי היו המון קרבות של מתנגדים, מורדים. כמוך" הוא לחש.

"אז אתה בעצם רוצח?" לחשתי טיפה מבוהלת.

"תקראי לזה איך שאת רוצה. זאת האמת, עכשיו אני נותן לך את האפשרות בחירה. או שתברחי ותעשי כרצונך, או שתישארי כאן איתי. אני מבטיח לך שאני לא אעשה משהו בניגוד לרצונך, אני אעשה הכל עבורך. אני נשבע לך" הוא לחש מתקרב לעברי בצעדים קטנים.

"תתרחק. איך אני אדע שמה שאמרת לי הוא אמת? הרי שיקרתי לי כל הזמן הזה כדי 'להרשים אותי', ככה לפחות אתה טוען" לחשתי מעוצבנת.

"נכון. אבל אני כבר לא אשקר לי כי את כבר שלי. את אמרת לי בעצמך. בבקשה סקיי, תתני לי את הסיכוי." הוא לחש.

"תן לי זמן" לחשתי לא מביטה בו.

"בסדר. אחזור לכאן עם עלות השחר, תודיעי לי מה החלטת. אתה רוצה שהם ישמרו עלייך או שתהיה בלי השגחה?" הוא שאל מתכוון לשומרים.

"שישארו" לחשתי. רק אלוהים יודע מי יבוא אליי באמצע הלילה.

הוא הנהן והלך.

מה אני הולכת לעשות עכשיו? להיות איתו או לברוח?


סורי שהפרק קצר פשוט אני ממש ממהרת אבל וסליחה שלא העלאתי אתמול פרק אני מקווה שאני אצליח להעלות גם מחר ולגמור היום את הסיפור P.S I Love You.. :/

The RebelWhere stories live. Discover now