ANNOUNCEMENT

2K 40 8
                                    



Assalamualaikum,

Hello my lovely sayang Cik Tika. Cik Tika ada nak buat annoucement tau!!

Hello.. hello.... Cik Tika kembali lagi dengan adanya berita baik kepada pembaca cerita Cik Tika yang setia, Cik Tika dah buat satu story yang baharu.

Cik Tika buat cerita masa first karya lagi. Tolong support Cik Tika tau! Sorry kepada semua yang membaca Cik Tika tengah belajar nak upgrade lagi penulisan Cik Tika. Thanks kepada you olls yang support Cik Tika dari mula lagi.

Jangan lupa tau support karya ni!!






D A V I N K A   L A R I S S A



Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



SINOPSIS




DAVINKA LARISSA, sebut nama pasti orang akan ingat dia dalam kehidupan yang mewah, tinggal di rumah bak istana, serba-serbi lengkap dan dilayan seperti puteri diraja. Tapi semuanya tak seindah dikatakan, kehidupan yang sangat daif.


Dia perempuan yang sangat misteri dengan kehidupan bersendirian ditemani oleh sahabat baik yang dia hanya ada di dunia ni. Dari kecil dia tak ingat siapa ibu bapa mahupun saudaranya disebabkan kemalangan yang menimpa dirinya bertahun lama.


" Siapa sebenarnya diriku ni?" DAVINKA LARISSA


Dapatkah Davinka Larissa terima akan statusnya nanti?


" Hye babygirl." TENGKU ZILL BENJAMIN


" Bunuh dia sebelum dia tahu kebenarannya. Sepatutnya aku yang dapat semua tu!"


Dapatkah Davinka Larissa menrungkaikan misteri tentang dirinya?


Jangan lupa baca kisah DAVINKA LARISSA.




















COVER BY : 

I love it cover ni thanks to author yang buat cover ni! Suka sangat, Cik Tika mana pandai nak buat cover ni. Hahahaha....

Jangan lupa sokong karya Cik Tika yang kedua tau DAVINKA LARISSA. Kalau tak ada sambutan yang hangat rasanya memang lambat Cik Tika upload. So sokong la cerita kedua Cik Tika!!

Jangan lupa comment tau!! Cik Tika nak tahu la macam mana, ok ke idok.

Love from Cik Tika

SURATAN TAKDIR CINTAWhere stories live. Discover now