CHAPTER 49

2.2K 80 2
                                    





"Meeting you was fate, becoming your friend was choice, but falling in love with you was completely out of my control."







MR. FISH QUEEN'S PARK




20 MINIT KEMUDIAN....




Iskandar tersenyum bila persediaan yang sudah lengkap untuk makan malam mereka berdua yang ditempah olehnya. Satu restoren ditempah oleh Iskandar, biar memori dia dapat terukir pada malam ni. Sebuah meja dan dua buah kerusi berada di tengah-tengah dalam restoren.

Dengan suasana yang romantik malahan dia siap tempah band muzik. Dia memimpin tangan Ellina untuk mendekati kerusi lantas kain hitam yang menutupi mata isteri dia dibuka perlahan-lahan. Ellina yang rasakan kain hitam tu dah terlepas lalu dia menggosok matanya. Setelah memastikan matanya dapat lihat dengan jelas.

Ellina terpana dengan apa yang dia nampak sekarang ni. Matanya mula mengeluarkan air mata. " Kita makan dekat sini ke?" Ellina yang tanya dengan nada perlahan.

" I hope you like it neey!" bisik Iskandar lalu memeluk Ellina dari belakang.

" Cantik nyerr han.. rasa nak menangis je sekarang ni." kata Ellina yang menahan tangisannya. Dia tak tahu yang suami dia akan memberi kejutan macam ni.

" Silakan duduk my princess.."

" Thanks my prince.."

" Neey jangan menangis la." Kata Iskandar yang mengelap air mata isterinya.

" Han syukur sangat yang neey jadi isteri han. Alhamdulilah, han harap kita dapat bersama hingga ke Jannah wife. I can't say how much I love you wife. All I can say is that my world in full of happiness as long as I with you wife. Han bertuah sangat bila wife pilih han. Han harap yang neey akan tetap berada di sisi han. Jangan sesekali tinggalkan han tau. After kita jadi suami isteri han rasa yang han nak jerit je yang you ni my wife forever. I'm promise with you yang han akan sentiasa mencintai neey sampai akhir nafas han, Insyallah." Beritahu Iskandar yang panjang lebar.

Ellina yang dengar terasa sebak. Air matanya mula turun. Bibirnya mula mengukirkan senyuman nipis. Tangan sang suami genggam makin erat.

" Han.. kenapa buat neey rasa nak menangis? Tengok asyik neey saya je nak menangis. Habis muka neey jadi buruk." Gurau Ellina dengan air mata yang asyik nak mengalir.

" I'm very happy with you, husband." Sambung Ellina lagi.

" Every single day han akan bahagiakan neey." Ujar Iskandar yang tersengih.

" And..."

" And what??"

" Neey boleh janji dengan han yang neey akan tetap setia dengan han walau macam mana pon dugaan yang melanda dalam rumah tangga kita, neey akan tempuhi jugak. Kita bersama. Also, I'm promise with you husband yang neey akan jadi isteri yang solehah just for you. Betapa bertuahnya Aiekha Ellina Haji Mansor bertuah dapat Ungku Ezhil Iskandar Ungku Ismail Shah."

SURATAN TAKDIR CINTAWhere stories live. Discover now