The LAST (Ending)

439 35 4
                                    

Sementara itu di bahagian lain nya...
  
"Apa yang berlaku ini?"soal lai kuan lin. Jae hwan yang terduduk dengan kekesalan mengangkat wajahnya. Kelihatan bebola berwarna warni yang menwakili element sword mereka terapung diudara.

"Tak mungkin..."Dae hwi tergamam. Begitu juga dengan Minhyun dan jisung. "Apa yang berlaku ini baik kau cakap!"bentak woojin seraya jejaka itu bangun lalu menerpa kearah Jisung. Koler baju jejaka itu direntap kasar.

"Ini.. Huh element sword hanya akan bertukar menjadi bentuk asal hanya jika dua perkara ini berlaku... Pertama jika pemiliknya...mati...Kedua...."kata kata itu dipintas oleh Minhyun "Jika ada antara dua element terkuat yang membuat pengabungan kuasa.." ucapan itu membuatkan Woojin mengenggam penumbuk nya..

"Ia..antara Jinyoung atau Daniel...tapi.. Pengabungan kuasa.."Jae hwan tidak menyambung ucapan nya. "Akan menyebabkan..kematian" Ucapan Jihoon perlahan.

"BODOH" hambur Woojin lalu jejaka itu berlari kesatu tempat. Di mana Jinyoung mahupun Daniel berada.

.............

"Argh!!!!!!" kedengaran jeritan nyaring Jinyoung di saat menerima kuasa magic daripada 7 element berbeza sekali gus.

Daniel hanya terpaku menyaksikan itu.

Jinyoung terapung di udara. Kelopak matanya terbuka secara perlahan- lahan.

Lalu dia mengulam senyuman memandang Element sword baharunya.

Lalu dia mengulam senyuman memandang Element sword baharunya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Dark witch .... Kau sememang mahluk nya suka pentingkan diri untuk kepuasan diri kau...ketamakan kau.... Aku...dah lama bersabar" Ucapan yang keluar dari mulut Jinyoung mengejutkan semua rakan nya yang sudah berada disitu. Bersama yang lain.

"Fire element sword...Kau pun sama bodoh macam tuan kau hahaha" Tawaan Dark witch menjadi semakin galak.

"Jinyoung...aku tak akan biarkan pengorbanan ini sia2x ...benar kan aku ambik alih disini" ucap Nya didalam hati "Berehat dengan aman...Soldier..."

"Multi elements .. " Kelihatan aura yang kuat pada tubuh Jinyoung. Dan ia mengalir kepada pedang baharu. Ia mula memancarkan cahaya berwarna pelangi yang mewakili setiap element.

"Ia..terlalu kuat...kuasa magic tu...melebihi had tubuh Jinyoung! Hentikan!" Teriak White witch serius.

"TIDAK!" Balas nya tegas. "The last acttack !!!!!!" kelihatan Jinyoung terbang dengan pantas menyerbu kearah Dark witch. "Black Magic Force Awake!!!!!" Tidak tinggal diam Dark witch membalas.

Pancaran cahaya yang dasyat berlaku.

Sehingga beberapa ketika semua nya tenang.

Kelihatan dedebu berterbangan diudara. Bebola element sword terbang kembali kearah mereka lalu menjadi sebilah pedang kembali. Jasad jin young mendadak mahu jatuh menghentam tanah.

{✔️} SWORD (WANNA ONE)Where stories live. Discover now