WAR IS BEGIN

339 31 0
                                    

All stars are born in the dark and all darkness dies in the light...

Seramai 600 tentera di persiapkan . Ia
Adalah jumlah yang kecil jika hendak dibanding kan dengan kumpulan besar yang mereka bakal hadapi. Kumpulan tersebut di bahagi kepada dua iaitu 200 pasukan pemanah dan 400 pasukan pedang. Barisan hadapan terdiri daripada 11 orang jejaka itu.

Mereka semua lengkap berbaju perang. Kuda dan kelengkapan makanan di periksa buat kali terakhir. Perasaan debaran yang mengila hanya di pendam. Berbekal kan kemahiran dan ilmu yang mereka pelajari selama hampir 3purnama ia bukan salah satu tempoh yang lama namun..mereka terpaksa..kerana masa tak menunggu untuk itu dan sama sekali tiada alasan untuk menangguhkan nya lagi. HARI INi ADALAH PENENTUAN NYA....

......................................

Dewan Diraja..

Mereka sedang menjungjung titah kepada pemaisuri.

"Hari ini merupa kan hari yang bersejarah untuk seluruh pendudukan Sword Kingdom! Adakah anda semua bersedia dan sanggup mengharungi semua ni?"soal Permaisuri tegas "Yes your highness" ucap mereka semua "Berjuang lah.. Dan bawa cahaya kembali bersama kedua pemerintah Sword Kingdom.. Beta..doa kan kamu"ucap pemaisuri itu. White witch menunduk kan wajah dan berdoa didalam hati.
"Semoga cahaya akan kembali".

..........................................................

Sword kingdom
Wilayah Gelap
Istana

"Hahahaha berani nya mereka semua ni.. Berani untuk mati hahahahaha"tawa yang mengerikan meletus. perempuan sihir itu mengusap Dark Sword nya. "Korang tak akan dapat kalah kan aku... Tanpa pengorbanan nyawa.. Walau korang dapat tewaskan kegelapan tetapi cahaya tidak akan kembali selagi... Hahahahaha"tawa nya penuh muslihat.

Skip

Sepadan Wilayah Gelap.

"Omo! Ramai nya!!" seong wu yang menunggang kuda bersama rakan rakan dan tentera yang berada dibarisan hadapan terpanah seketika. "Ini baru dekat sempadan kita belum memasuki kawasan wilayah gelap lagi"ujar Sung woon. "Jadi mari kita sikit kan bilangan mereka."Jisung mencabut pedang nya ahli yang lain turut melakukan hal yang sama.

Minhyun mengangkat pedang nya "1.2.3 serang!"teriak Minhyun. Dengan itu barisan pemanah memanahkan anak panah dan mengenai tentera wilayah gelap. "serang!" kini mereka mula mara dengan menunggang kuda masing masing.

"Ingat kita kena terus menunju ke kawasan istana!"pesan Dae hwi. Mereka mengangguk.
Perancangan telah di lakukan tentera yang lain akan berlawan disempadan sementara mereka akan menyusup masuk ke kawasan istana yang pasti nya akan ada halangan yang lebih besar.

CING ! CING CING

Pertarungan bermula..

Istana Wilayah gelap

"Jangan biar kan mereka terlepas ke kawasan istana!"jerkah Kwang min. "Patik akan cuba yang terbaik"akur Dark witch sambil itu dia mengulam senyuman sinis.

Gadis sihir itu kemudian berlalu pergi ke luar istana dengan membawa sebuah buku mantera.

Gadis sihir itu kemudian berlalu pergi ke luar istana dengan membawa sebuah buku mantera

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
{✔️} SWORD (WANNA ONE)Where stories live. Discover now