4

Harry's POV***
Jeg skulle gå til Nathalie for å si unnskyld for hva jeg hadde gjort mot hun tidligere. Jeg vet jeg var frekk, men jeg mente ikke å få hun til å misslike meg. Jeg så hun gå hjemmover og løp bort til hun. "What are you doing here?" Spurte hun og stoppet opp. "I'm going home ." Sa jeg og stirret frekt på hun, noe som bare gjorde det værre. "Ok, so go then." Sa hun og ventet på at jeg skulle gå. "Why can't I go with you?" Spurte jeg og sto foran hun og smilte. "Beacause you are mean to me, and therfor I don't want to go with you." Sa hun, og hun så nesten litt redd ut.

"Well, I want to go with you." Sa jeg og dro hun med meg. Hun gjorde ikke motstand, så bare redd ut. Jeg slapp hun, for hun tørte nok ikke å løpe. "You know...I didn't meant to be so mean to you." Sa jeg og så ned, når jeg så opp sto Nathalie stille. "So why did you do that?" Spør hun og ser nesten sint ut. "Why do you have to ask?" Spurte jeg frekt og angret på at jeg i det hele tatt sa noe. "Beacause the boys like you when your not a jerk..I like you better when your not a douche. And I know that peaople do stupid things for things that can be solved another way..so we can talk about it, I can help you." Sa hun og la en hånd på skulderen min. "You just want to change me!"

Ropte jeg irritert og dro skulderen til meg. "Harry, I know that you are the gentle guy I met for not so long..when I saw in your eyes i saw that it was the real you, so why can't you be him?" Sa hun rolig og stirret på meg. "It's not your problem, just let me alone." Sa jeg og snudde meg så hun ikke skulle se at jeg løy. Hun sa ingenting, og når jeg snudde meg så jeg at hun gikk bortver fortauet alene.

Jeg så irritert ned på skoa mine. "So..how do you want to prove that I can be the gentle guy?" Spurte jeg og så opp på Nathalie som hadde snudd seg og smilte. "First you gonna show me the gentle side, and then you have to tell me why you act like a douche..that is the first step." Sa hun og smilte mens hun gikk mot meg. Jeg sukket. "Do I have to tell you?" Spurte jeg. "Yes." Sa Nathalie bestemt og dro meg med bort på en benk. "But you promise to don't tell anyone? I haven't told it to the boys yet..." Sa jeg og prøvde å ikke møte blikket huns. "I promise, but you have to tell them
everything after we are done here."

Sa hun og viste meg lillefingeren. "Pinky swear?" Spurte hun. "No! That is just for stupid girls!" Ropte jeg irritert. "You have to." Sa hun strengt og dro fram fingeren min og ristet den med hennes. "Ok, show me your real side." Sa hun og satt spent. "But why do you want to show me another side of me? You have seen it." Sa jeg og så bort på hun med et lite smil.

Hun begynte å rødme og jeg bare lo av hun, noe som fikk hun til å bli enda rødere. "Just..just do it!" Ropte hun irritert og dyttet til meg. Jeg bare lo enda mer og smilte. "This is the 'gentle side of me'!" Sa jeg og lo litt. "Oh, good..so tell me why you act like a badboy." Sa hun og sparket med føttene. "Well...it was this girl..Tiffany that i dated." sa jeg og stoppa lit for og se om hun reagerte.

"And when we met she thought I was this cool guy with all the ladies but I wasn't, but then she found out that i was famous and used me so she and her friends would get money..but then she broke up with me..so I was this cool douche just to show that I'm not a...nice guy." Sa jeg og var glo varm i annsiktet. "But it was just her..the boys loves you for who you are..and I had a friend in the funny and nice side of you..not the douche." Sa hun mens hun tok hånden prøvende på ryggen min. "I..I also did it for the band..her called us a dull band..so I tought that if it was a badboy in the band they would think that we are a cool band..or maybe that I am cool. I don't know actually..whatever it was it's stupid now." Sa jeg og satt med litt nærmere Nathalie.

"It is Valentines day tomorrow." Sa Nathalie stille. "Yeah..so you have a valentine?" Spurte jeg. "No..I don't think so...you?" Spurte hun og så på meg mens hun rødmet. "No." Sa jeg og prøvde å ikke høres rar ut i stemmen. "I h-hope...you get valentinecards." Sa jeg og hostet litt, for jeg hadde sikkelig voice-crack. Hun lo litt. "You have voice-crack." Sa hun og smilte opp til meg. Jeg stirret inn i øynene hennes før jeg smilte og sa "I know.." Hun dinglet med bena igjen og rødmet. "Whats up with your legs?"