MY PART - Hey There!

211 5 0
                                    

Salam, good morning..

Definitely not an update. Sorry to interrupt the reading.

So, setakat ni macam mana dengan cerita ni? Harap-harap tu kena dengan selera korang. Kalau ada yang tak kena tu, sis minta maaf sangat-sangat. Khilaf sis sebagai manusia. Drop a feedback pun sis okay. Negative ke positive ke, Insyaallah sis akan improve untuk next manuscript. 

Ada jugak sis baca komen around, yang pm, yang review dekat Goodreads. Cakap yang RYT ni genre yang agak berat. Sis tak nafikan memang agak berat. Ia bermain dari segi emosi. And trust me, bila sis menulis, sis sendiri terasa nak stop dan nak tulis lain bagi lighter sikit. But I can't. Sebab macam satu pengkhianatan buat pendirian sis yang dah stuck dengan jalan cerita hidup Ray yang selama lebih kurang 8 tahun sis menulis kisah ni. Entah lah kenapa lama sangat sis ambil masa. Mungkin sis terlalu cerewet kot.lol.

Ray boleh dikatakan nyawa sis. Melihat dia sakit, sis pun turut sama sakit. Pelik kan hanya untuk watak fiksyen pun dah buat si penulis ni rasa macam2. Ada kah lagi orang seperti Ray di dunia? Sis nak satu, boleh? haha...Kalau lah boleh ditarik keluar seorang Ray dari dunia imaginasi, dah lama sis kahwin.lololol!

"Eh! Banyak pulak mulut ko nih Mie!!"

"Fine..fine..."

.

.

Just sikit saja lagi nak cakap sebab mungkin ada readers yang tak tahu tentang Rindu Yang Terakhir ni.

Ianya sebuah published novel. Ada lagi di pasaran. Kinokuniya, Popular, MPH, beli terus dari publisher Suara Hati pun ada. Visit their Facebook page for further information okay! 

Aaannddddd...nak beli terus dari sis pun boleh. Wassap terus kat sis okay, 019-5582278. Ada buku sekali dengan cenderahati. Of course ada sign penulisnya. 

Nak wassap sis cakap pasal buku-buku sis atau just wanna say hello pun okay, InsyaAllah sis akan balas. But I warn you, I'm a bad textarrr..haha..most probably akan balas sejam dua lepas tu..

Eh! Jangan lupa check out my other stories as well okay. Sis suka menulis. Ada few short stories yang mungkin korang akan suka. Tapi kalau korang tanya sis rekomen mana satu, sis akan jadi bias. 

Sis tetap akan cakap Kopi Dan Karemel is the best short story I ever wrote!


Salam sayang....

xx

NOVEL : RINDU YANG TERAKHIRWhere stories live. Discover now