Chapter 39

670 41 9
                                    


כעבור חמש שנים

״פאק זה כואב!!!!!״ אן צורחת ומוחצת את ידי בחוזקה. אני עוצמת את עיניי ונושכת את שפתיי, לא אומרת כלום, כי אני יודעת שכואב לה יותר ממני.
״קדימה בייבי את יכולה לעשות את זה״ מייק מעודד אותה ומחזיק בידה, נושק לראשה ועיניו בורקות מדמעות. ״תעזור לי״ היא מתחננת בפניו ודמעה אחת זוגלת על לחיו של מייק. ״הלוואי שיכולתי״ הוא מלטף את ראשה ומנשק לשפתיה. ״את יכולה לעשות את זה״ הוא אומר שוב. ״קדימה אן, תדחפי!״ פניה של אן מתכווצות והיא דוחפת בחוזקה תוך כדי צעקה. מנסה להוציא את התינוקת הקטנטנה שלהם מתוכה.
לפני שמונה חודשים אן התעלפה כשחזרה מהעבודה. באותו היום גילינו שהיא בהריון בשבוע השלישי. היא בכתה, נלחצה, ובעיקר פחדה. היא לא הייתה מוכנה לזה אך מייק היה איתה. עודד אותה.
הם מאורסים אך לא נשואים, אן רוצה את חתונת חלומותיה והזהירה שהיא לא הולכת להתחתן עם בטן ענקית. הוא הציע לה נישואים לפני שגילו שהם בהריון, כך שזה הרגיע את אן כי ידעה שכך או כך הוא רצה לחיות איתה את שארית חייו. הם צעירים זה נכון, אבל הם הזוג הכי חזק שאני מכירה.
״שמישהו יוציא אותה ממני! למה היא לא יוצאת?״ אן נשכבת בחוזקה לאחור ומתנשפת ממאמץ. מייק מסיט את עיניו אליי ועיניו מתחננות בפניי שהכאב של אן יגמר. הוא לא יודע מה לעשות, אין לו מה לעשות. הוא פשוט חייב להיות איתה. ״את הבחורה הכי חזקה שאני מכירה אן, תוציאי את התינוקת שלכם משם! תדחפי!״ אני צועקת בדיוק כשהמיילדת מצווה עליה לדחוף.
״אה!!!!״ היא צורחת בחוזקה ודוחפת, כמה שניות לאחר מכן אנחנו שומעים קול בכי קטן ״היא פה!״ המיילדת מחייכת ומראה לנו תינוקת קטנה יפייפיה מכוסה בנוזלים. אני מרגישה דמעות זולגות מעיניי ומביטה באן ומייק. אן משחררת את אחיזתה בי ומכסה את פיה כשדמעות שוטפות את עיניה. מייק נושף בחוזקה ואני שמה לב לידיו הרועדות שאוחזות חזק בידה של אן. ״או מיי גאד״ אן אומרת ושולחת את ידיה קדימה, מנסה לאחוז בתינוקת שלה. המיילדת מחייכת חיוך רחב ומניחה את התינוקת הקטנה על החזה של אן. אן מתנשפת במהירות כשמנסה לעצור את הדמעות ומביטה בתינוקת. ״היא יפייפיה אן״ אני אומרת ברוגע ומלטפת את ראשה של התינוקת ״אני יודעת״ היא אומרת ומביטה לעבר ארוסה שמביט בבתו במבט שאי אפשר לפענח. הוא לא מסיר ממנה את עיניו. ״כמה גברים אצטרך להרוג כדי שלא יגעו בה?״ הוא אומר בשקט ואני ואן פורצות בצחוק מתגלגל, המיילדות גם צוחקות ואחת מהן אומרת ״היא יפייפיה, שיהיה לך בהצלחה מלהרחיק אותה מגברים״ היא אומרת את זה בהומור. עדיין אי אפשר לדעת עד כמה יפה היא תהיה, למרות שעם הורים כמו אן ומייק אי אפשר לא לצאת יפה תואר. פניו של מייק הופכות זועפות והוא מביט מיד בבתו, ״אף אחד לא יגע בה!״ זה נראה שהוא עומד להתחרפן וזה גורם לי להמשיך לצחקק. הוא שולח את ידו ומלטף את פניה של התינוקת. עיניו נוצצות, הילדה הזאת ברת מזל. יש לה הורים שאוהבים אותה אהבה ללא תנאים ויאהבו אותה עד היום שימותו.

My Little Mermaid Where stories live. Discover now