Chapter 28

588 37 2
                                    

אני דופקת על הדלת הגדולה והחומה. ומביטה אל עבר המעלית שנפתחת וחושפת ילד מתבגר יוצא ממנה ורץ אל עבר דלת ביתו. אני נושמת עמוק ומביטה אל הדלת שלפניי שנפתחת בתנופה. ריח של עוגיות מציף את אפי וסבתי מופיעה מולי. היא נמוכה ממני מעט ושיערה  הפך לבן יותר. ״סול יקירתי! תכנסי!״ אני נכנסת ומחבקת את סבתא שלי ארוכות. ״תודה שנתת לי לבוא לבקר למשך כמה ימים סבתא״ היא מתנתקת ממני ונותנת מכה קטנה לזרועי. ״אל תדברי שטויות! את מוזמנת לבוא מתי שאת רוצה ולהשאר כאן כמה זמן שאת צריכה! אני שמחה שהגעת..״ היא מחייכת חיוך חם ואוהב ורצה בצליעה אל התנור. ״הכנתי לך את העוגיות האהובות עלייך.״ אני מחייכת חיוך רחב ״תודה סבתא לא היית צריכה..״
״את שוב מדברת שטויות! הייתי צריכה ועוד איך״ אין טעם להתווכח עם סבתא שלי. אבא שלי מאוד עקשן והוא ירש את זה מאמו שנמצאת כאן מולי.
אני לוקחת עוגיה אחת ונושפת עליה, היא רותחת אבל אני לא יכולה לחכות! הריח הורג אותי. אני נוגסת בזהירות ועוצמת את עיניי, הטעם הכי טוב בעולם!
״הן מושלמות כמו תמיד..״ אני ממלמלת בין הלעיסות וסבתא צוחקת. ״איך הייתה הטיסה יקירה?״ אני מחייכת ״היה בסדר גמור. הכרתי חבר ובזכותו לא התעלפתי מפחד.״ היא מרימה גבות ״חבר? הוא נראה טוב?״ אני מצחקקת ״הוא יותר בקטע של גברים..״ סבתא מניחה עוד מגש על השיש ומחייכת ״עכשיו אני אוהבת אותו יותר, תביאי אותו לאכול עוגיות באחד הימים״ אני כל כך מעריכה סבתא שלי. היא מעולם לא הייתה גזענית אל אף אחד, היא תמיד אמרה ׳אלוהים מביא אותך לעולם ומשאיר לך את כל הבחירות בחייך, אם גבר בחר לאהוב גבר אחר וכנל לגבי המין השני, זה לא אומר שצריך לאהוב אותו פחות או להתנהג אליו אחרת. מגיע לכולם להיות מאושרים בדרך שהם בחרו להיות׳ היא הייתה הדמות להשראה שלי מאז ומתמיד. איך אני לא מבקרת אותה יותר?
צלצול טלפון קוטע אותנו. מייסון. אני מחייכת ואומרת לסבתא שתכף אחזור.
״הגעת בשלום לסבתא שלך?״ הוא לועס תוך כדי דיבור
״כן, וסיפרתי לה עלייך, היא בדיוק הזמינה אותך לעוגיות״
״באמת? מלכה! אני אבוא!״ אני מצחקקת
״היא תאהב אותך״
״כולם אוהבים אותי״ אני מצחקקת שוב, משהו בו מזכיר לי את מייק, וזה מאוד מרגיע אותי.
״תרגע.״ הוא מצחקק
״יוצאים היום.. תתכונני.״
״מה? לאן?״
״למועדון של חבר טוב״
״אבל אני קטינה״
״אמרתי חבר טוב! הוא יכניס אותך אל תדאגי. תיהי מוכנה בשמונה.״ ניתוק.
אני נאנחת. אולי יעשה לי טוב לצאת קצת. מייסון הוא חברה מעולה, הוא יעודד אותי בוודאות. אני נושמת עמוק וניגשת לשיש לקחת עוד עוגיה.
מעניין מה רוי עושה עכשיו.. מעניין אם יודע שטסתי לכאן.

****

אני מסיימת להתאפר. הכל נראה כל כך מוזר. אני יוצאת למסיבה עם בחור שהכרתי לפני כמה שעות, אולי הוא בכלל פסיכופט? מה אני עושה לעזאזל?
מצד שני הוא ממש חמוד. והדבר האחרון שאני רוצה זה לשבת בבית ולחשוב על רוי ומה הוא עושה. אני מתפללת שהלילה הזה יעבור בשלום ויוצאת מהחדר. אני לבושה בשמלה שחורה וקצרה ושיערי אסוף לקוקו מתוח בקודקוד ראשי.
אני מגיעה אל הסלון ומבחינה בסבתא ישנה על הספה. שלט הטלויזיה נמצא בכף ידה ובטלויזיה משודרת טלנובלה כלשהי. אני לוקחת את השלט מידה בזהירות ומכבה את הטלויזיה. אני מכסה את גופה הקטן בשמיכה ומכבה את האורות.

My Little Mermaid Where stories live. Discover now