48 : אאופוריה

298 13 9
                                    

נקודת המבט של ג'ונגקוק.

לאחר רגע ארוך שניהם עוצרים את הנשיקה כדי לנשום, זה היה שבוע קשה מאוד עבור שניהם ואף אחד מהם לא רוצה להתרחק או לשחרר את השני. מבטו ננעץ בעיניה, הוא נושך את שפתו התחתונה וחושף את שיני הארנב החמודות שלו ואת נקודת החן הקטנה מתחת לשפתו התחתונה, חיוך קל נמתח על שפתיו.

למרות שהוא לא רצה לפגוש את סאנה בבוסאן- בגלל התוכנית כמובן, הוא לא יכול להגיד שהוא מתחרט שהסכים לישון איתה הלילה. הוא שמח לראות שהיא בסדר למרות שהיא מתלוננת בלי סוף. לרגע נדמה לו שהיא יפה יותר מאז הפעם האחרונה שראה אותה, אבל בעיניו היא תמיד מושלמת.

הוא מניח אותה באיטיות בחזרה על רגליה והיא נעמדת, הוא לוקח צעד לאחור כדי למנוע מעצמו לנשק אותה שוב- הריאות שלהם זועקות ומשוועות לאוויר, נשיקה נוספת כזו תגרום לו לאבד את ההכרה. הוא סוקר את גופה רגע ארוך ושוב חוזר להביט בפניה.

"השמלה הזו נראית הרבה יותר טוב עלייך ממה שדמיינתי." הוא אומר בקול חרישי והיא צוחקת, אבל זה נכון. כשהלך עם ג'ימין וטאהיונג לבחור את השמלה, זה היה כלכך קל עבורו לדמיין את סאנה לובשת אותה ונראית מדהימה, אבל הוא לא הצליח לדמיין עד כמה היא תתאים לה. שמלה מושלמת לבחורה מושלמת.

"איך אתה?" היא שואלת לאחר שמצליחה להדביק את נשימתה, מחייכת במבוכה מהמחאה שקיבלה

"אני מת מרעב!" הוא מתלונן "ג'ין יכול להכין אוכל ראוי למאכל אבל הוא החליט להשאיר את העבודה הזו ליונגי, וזה פשוט..." הוא מתלונן ומדמה תגובה נרעדת מגועל שמצחיקה את סאנה

"תנקה פה את הבלגן שעשית, אני אכין לך משהו לאכול." היא מציעה והוא מהנהן בילדותיות

"תודה אמא." הוא אומר, היא נועצת בו מבט מעוצבן, צחוק מתגלגל ורך בורח מרונו והוא מנשק אותה על לחייה, הוא פונה לסלון ומתחיל לאסוף את השקיות שזרק על הרצפה. הוא לא שם לב לכל הבלגן שיצר בזמן שהקשיב לכל מה שקרה בבית הוריו דרך האוזניות שחיבר לבנות. עד שסיים לנקות ולסדר, ריח טוב של אוכל נתפס באפו.

הוא נכנס למטבח של היאה ג'ונג ומביט בגבה של סאנה מופנה אליו, היא בוחשת בידה השמאלית את מה שנמצא בתוך הסיר שמולה ומחזיקה את הטלפון שלה בידה הימנית.

"אני חושב שלא," קולו של סוהו נשמע, סאנה מסתובבת ונבהלת מנוכחותו של ג'ונגקוק

"מה את מכינה?" הוא שואל בסקרנות

"מי זה? ג'ונגקוק?" סוהו שואל, סאנה נוהמת

"סוהו?" הוא שואל ומתקרב לסאנה ולטלפון

"למה לא אמרת שאת מכינה את זה לג'ונגקוק? הייתי משפר את המנה." הוא אומר בקול ציני שגורם לג'ונגקוק לצחוק "רגע, מה אתם עושים ביחד? חשבתי שאת לא הולכת להיפגש איתו."

Nuna [JungKook] || Complete ✔️Where stories live. Discover now