23 : רייניזם

285 10 4
                                    

בניגוד למה שציפתה, היא נהנית בחברתו של ג'ונגקוק בזמן ששניהם מטיילים בשוק ומחפשים את דוכן הפירות וירקות כדי לקנות לימונים. השמש מתחילה לשקוע באופק והשמיים הנצבעים בגווני פסטל של כתום וסגול מבשרים על הערב. אוויר קריר מלטף את שיערה הארוך של סאנה ורוח קלילה נושבת מאחוריה וגורמת לשיערה להכות קדימה ולהסתיר את פניה.

במשך חצי השעה האחרונה כשהסתובבו בין חנויות האלכוהול ובחרו משקאות שונים למסיבה וכמובן לקחו ארגז של 24 בקבוקי סוג'ו ועוד ארבעה בקבוקי מקגולי כמו שג'ימין פקד עליהם, הם דיברו- וצחקו- וזמזמו שירים שונים. לרגע סאנה שוכחת עם מי היא נמצאת, היא נזכרת במה שקרה בבוסאן, גם אז היה רגע ששכחה שזה ג'ונגקוק שנמצא לידה, הבחור שעושה לה חיים קשים מהיום הראשון שהגיע לאחוזה.

ג'ונגקוק מביט בה מסלקת את קווצות השיער מפניה ומחייך לעצמו, הוא נוטש את הדרך לדוכן אותו הם צריכים ונעצר ליד דוכן צדדי, סאנה נעצרת כששמה לב שהוא עוזב את צידה ומביטה בו. מאחורי הדוכן לידו הוא נעצר עומדת אישה מבוגרת, על פניה חיוך כשהיא מדברת איתו, היא מצביעה על קופסא שסאנה לא יכולה לראות. היא מבחינה בו מחפש בין הדברים בתוך הקופסא ולבסוף בוחר משהו, הוא משלם לאישה וחוזר לעמוד לידה.

"מה זה?" סאנה שואלת לא מבינה, הוא לא עונה, רק נעמד מולה וחוסם את דרכה, הוא גבוה ממנה וגורם לה להרים את מבטה כדי לפגוש בעיניו, אבל הוא מאלץ אותה ליישר את ראשה קדימה ולהתמקד בעצמות הבריח שלו. הוא מסרק את שיערה בעדינות באצבעותיו ואוסף את שיערה, הוא מושיט את ידו הימנית לפיו וסאנה מבחינה בגומייה ורודה נחה בין אצבעותיו ונשלחת לשיניו כדי למתוח אותה, היא מזהה בובת ארנב קטנה בקצה הגומייה. הוא מותח את הגומיה מעט ומשחיל שתי אצבעות לתוכה וחוזר להתעסק בשיערה.

לאחר רגע שנראה כמו נצח הוא עוזב אותה ומתרחק, בודק שהקוקו שעשה לה נראה בסדר ומחייך בסיפוק. היא מסמיקה במבוכה ונוגעת בשיערה האסוף "תודה." היא כמעט ממלמלת והם ממשיכים ללכת. הם מוצאים את דוכן הירקות והפירות וג'ונגקוק ממהר לקחת שקית ולמלא אותה בלימונים.

"אני חושב שזה מספיק." הוא אומר ומביט בשקית הכבדה, הוא מהנהן לעצמו וניגש לקופאי כדי לשלם. "את רוצה עוד משהו?" הוא שואל אותה לפני שפונה לקופאי, סאנה מנידה בראשה והוא מהנהן, הוא משלם ומחליט לפצל את כמות הלימונים לשתי שקיות- יהיה פחות כבד לסחוב אותן בנפרד. והם חוזרים לכיוון הרכב. "קנינו הכל, נכון?" הוא שואל כדי לוודא ומחשב בראשו את כל השתיה ששמו באוטו לפני שהתחילו לחפש את דוכן הפירות וירקות, סאנה צוחקת

"אתם תמיד מארגנים מסיבות בכזו היסטריה?" היא שואלת והוא צוחק "או שזאת פעם ראשונה שאתם מארגנים אחת?" הוא מניד בראשו בזמן שלוחץ על השלט של הרכב והוא מצפצף

Nuna [JungKook] || Complete ✔️Where stories live. Discover now