20 : חופשה

243 11 0
                                    

השבוע עובר כמו גיהנום, היא סוף סוף מצליחה להתקדם במשימה שלה- למרות שלא ניגשה למבחן הסיום במקומו, נאמג'ון הסכים לשתף פעולה ולהצטרף ל"כח המשימה" של סאנה- כמו שטאהיונג קרא לקבוצה שפתח ב-ליין. בימים האחרונים גם ג'ימין הסכים להצטרף, הוא נכנע לריח האוכל שסאנה מכינה והיא הסכימה לתת לו לטעום רק אם יסכים להצטרף. עם בונג סון, כך נראה, יש נסיגה. אבל זה לא מפתיע אותה, היא הפכפכה ופראית, ביפולארית ולא החלטית. בערך כמו ג'ונגקוק.

המנכ"ל קים התקשר להתנצל על הטעות עם גברת סו מי ריי וביקש ממנה לחכות עוד קצת בזמן שהוא מחפש בלש פרטי שיעזור לו, כי השוטר הונג טוען שהוא השתמש בכל הדרכים והקשרים שלו כדי לעזור. סאנה מרגישה יותר אופטימיות עכשיו, השוטר הונג לא באמת מתכוון לעזור לה, הוא לא יבגוד באחותו.

בתחילת השבוע טאהיונג אמר שיש לו רעיון איך לגרום לבונג סון להיכנע ולהצטרף, חוץ מאחיה, היא הכי קרובה לטאהיונג והוא התקווה היחידה של סאנה כדי לרכך את בונג סון. באשר לג'ונגקוק, עכשיו ג'ימין בצד שלה, הוא יכול להיות מועיל אבל הוא טוען שג'ונגקוק הוא הבן אדם הכי קשה שהוא מכיר, ולא יהיה קל להשפיע עליו, אם כי סאנה משוכנעת שג'ימין הוא המפתח להגיע לג'ונגקוק.

עכשיו היא עומדת במטבח, מכינה עוד ארוחת ערב לעוד דייט של ג'ונגקוק עם סונמי. היא לא יודעת למה היא שונאת את זה כלכך שהם ביחד, היא שונאת את זה שאיכפת לה, אבל זה חזק ממנה. היא מתאמצת בכל הכוח שהצליחה לגייס, שדרך אגב רק הולך ואוזל, שלא להרעיל את האוכל בכמות יתרה של מלח, או לתבל בקצת הרבה צ'ילי.

דלת המטבח מחדר המשחקים נפתחת וטאהיונג נכנס למטבח, הוא מתיישב על הדלפק שלידו סאנה עומדת וחותכת את הפטריות, היא פונה להביט בו ומחייכת, הוא מחייך בחזרה ומביט בסירים שעל הגז, גם התנור דולק, הוא מביט בשעון, 7 וחצי בערב.

"מה הוא ביקש הפעם?" הוא שואל ומרים פטריה שסאנה לא הספיקה לחתוך עדיין

"עוף בלימון עם פטריות, פרייד רייס, אגרולים עוף, קריספי שרימפס וקוקטייל תה-חלב מחוזק." היא אומרת, קולה לעגני ומחקה את קולו של ג'ונגקוק, טאהיונג צוחק ולוקח ביס נוסף מהפטריה שלקח "ועוגיות לקינוח."

"לא יותר פשוט להזמין מפנדה אקפסרס? אם הוא כבר מבקש את כל התפריט שלהם..."

"זה מה שאני אמרתי!" היא טוענת במרירות, נזכרת בוויכוח שהיה לה עם ג'ונגקוק לפני שעה

"למה את מסכימה בכלל?" הוא שואל, היא לא מוכנה לספר. במשך שבוע שלם הוא ניסה לגלות מה הסיבה שהיא מסכימה לעזור לג'ונגקוק בארוחות הערב ובשליחויות שהוא שולח אותה ברחבי העיר, אבל היא לא מוכנה להגיד לו- היא לא מוכנה להסגיר את הסוד של נאמג'ון, לא שוב. היא רק מושכת בכתפייה ומסיימת לחתוך את הפטרייה האחרונה, מניחה את הסכין על קרש החיתוך ומסתובבת לבדוק את השרימפס שבסיר "דבאק!"

Nuna [JungKook] || Complete ✔️Where stories live. Discover now