8 : מבחן

226 10 6
                                    


זה הלילה השני ברציפות ששינתה של סאנה חומקת ממנה, בלילה הקודם ג'ונגקוק ובונג סון הפריעו לה עם הריב המטופש שלהם ועכשיו זה התנאי של נאמג'ון. היא לא בטוחה אם הייתה צריכה להסכים לתנאי שלו או לנסות לגרום לו לבקש משהו יותר פשוט, למרות שהבקשה שלו הרבה פחות מטריחה ומתישה מלהיות שפית פרטית או נהגת אישית.

היא מתהפכת במיטתה, מפנה את גבה לחלון ובוהה בקיר, הוא יסכים לעזור לה רק אחרי שתעשה את מה שביקש, בניגוד לתנאים האחרים שהוצבו בפניה, התנאי הזה הוא חד פעמי. היא תהתה איך היא אמורה לעשות את מה שהוא מבקש, הרי זה מגוחך שהיא תעשה דבר כזה במקומו. היא מתהפכת שוב במיטתה, במחשבותיה מנסה לשכנע את עצמה שהיא מסוגלת לעשות את מה שהוא מבקש.

הבוקר מגיע לאט, סאנה הצליחה להירדם רק לקראת הזריחה ועכשיו הבית מתמלא בצעקות ורעשים שמעירים אותה. אייש הם שוב רבים... היא נאנחת ומתיישבת על מיטתה, משפשפת את עינייה ומתמתחת. היא מזהה את קולותיהם של טאהיונג, בונג סון וג'ימין מהסלון, היא תוהה על מה הם רבים הפעם בזמן שקמה מהמיטה ומתקדמת לדלת האמבטיה כדי לשטוף פנים ולצחצח שיניים.

סאנה מצמידה את אוזנה לדלת כדי לוודא שחדר האמבטיה ריק, היא לא רוצה להיתקל בג'ונגקוק שוב כשהוא חצי ערום. יותר נכון להגיד שהיא לא רוצה להיתקל בג'ונגקוק בכלל, הוא מעצבן אותה, רק המחשבה עליו מבעירה את דמה בעורקיה. כששום רעש לא מגיע מהאבטיה, היא פותחת את הדלת וצועדת פנימה, החדר אכן ריק, אבל הדלת המובילה לחדרו של ג'ונגקוק פתוחה. מכריחה את עצמה לא להציץ לתוך החדר, סאנה פונה לכיור ומרימה את מברשת השיניים שלה, היא פותחת את הברז וביד אחת מתיזה מים על פניה. היא זורקת את ידה הרטובה לכיוון בו המגבת אמורה להיות תלויה אבל היא לא שם, היא מרימה את מבטה ונבהלת מיד כשהיא רואה את השתקפותו של ג'ונגקוק במראה.

"בוקר טוב" הוא צוחק, היא מניחה את ידה על ליבה שהאיץ מהופעתו החרישית והפתאומית של ג'ונגקוק, הוא מושיט לה מגבת כחולה ויבשה, היא חוטפת את מגבת מידו ומנגבת את פניה הרטובות "חשבתי שאמרנו שאת דופקת כשאת רוצה להיכנס." סאנה נועצת את מבטה בעיניו, הוא עדיין מחייך, חיוך מרושע ומשועשע. היא לא מגיבה ופונה חזרה לכיור ומצחצחת את שיניה בהתעלמות מופגנת מנוכחותו של ג'ונגקוק. "אני רואה שהחלטת להתעלם ממני." היא מושכת בכתפיה בתגובה ושומעת את צחוקו מתגבר "אלה ההשלכות שלך?"

"בוקר טוב ג'ונגקוק." היא אומרת כשהיא מסיימת לשטוף את פיה ועוזבת את האמבטיה, הוא מביט בה ומגחך, הוא מעצבן אותה אפילו יותר עם כל הצחקוקים והגיחוכים האלה, אבל היא החליטה להעמיד פנים שהוא לא קיים, לפחות עד שתצליח לשלוט בכל השבעה האחרים, זאת הדרך היחידה להימנע מלרצוח אותו.

Nuna [JungKook] || Complete ✔️जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें