21 : יפייפיה

280 15 5
                                    

שעתיים ארוכות עוברות בזמן שכולם מתארגנים לקראת הנסיעה לאי, סאנה מגיעה לפינת הישיבה בחצר עם המזוודה הסגולה שלה ומתיישבת בין טאהיונג לנאמג'ון. גיחוך המגיע מכיוון הבריכה גורם לסאנה להפנות את מבטה לסונמי וג'ונגקוק היושבים שם וצוחקים. נדמה שגם ג'ימין שמע את הגיחוך, היא מבחינה שגם הוא מביט בהם, מבטה מצטלב בזה של ג'ימין כשהוא פונה להביט בה.

סאנה ממהרת לסלק את המבט המריר מעינייה אך נדמה שג'ימין כבר שם לב, היא נתפסה. לא! אין לה על מה להיתפס, היא בסך הכל מרירה כי הוא מסנג'ר אותה וסוחט אותה. היא שומעת את טאהיונג מדבר לידה אבל לא שמה לב למה שהוא אומר, היא משקיעה את כל מאמציה כדי לבהות בחממה של ג'ין שניצבת מולה.

רכב נכנס לתוך איזור האחוזה ונשמע מתקרב על שביל הגישה, כולם פונים להביט ברכב רגע קצר, סאנה מגחכת כשהיא רואה את הרכב- ואן שחור וגדול עם חלונות שחורים וסטיקר עם הלוגו של חברת פארקי השעושים של המנכ"ל קים, ממש כמו רכב של מפורסמים. כולם נעמדים בזמן שהנהג עוצר את הרכב ופותח את החלון, הוא מוציא את ידו ומניח אותה על צידה החיצוני של הדלת.

"המטוס מחכה." הנהג אומר בחיוך ומכה את הדלת פעמיים, סאנה לוקחת את ידית המזוודה שלה וגוררת אותה אחריה, היא צועדת אחרי טאהיונג לכיוון הרכב ומתאמצת שלא להסיט את מבטה- אפילו לא בטעות- לכיוונה של סונמי או לכיוונו של ג'ונגקוק.

"ג'ימין, למה היא פה? סבא נתן לזה אישור?" טאהיונג שואל ומצביע על ג'ונגקוק וסונמי שמתקדמים לכיוון הרכב, ג'ימין פונה להביט בהם, ולפני שהוא מספיק להגיד משהו, הנהג מושיט את ידו כדי לתפוס את כתפו של ג'ונגקוק, הוא מיד מפנה אליו את מבטו

"המנכ"ל אמר בלי אורחים לא צפויים." הנהג אומר בקול נוקשה,

"אני יודע" ג'ונגקוק אומר "מורידים אותה בדרך." הנהג נועץ בו מבט "סבא אישר." הוא טוען והנהג מהנהן.

"אה כמעט שכחתי!" טאהיונג אומר פתאום ומבהיל את סאנה, הוא מסתובב ועומד לעקוף אותה כדי להיכנס חזרה לבית "אני הולך להביא את האוזניות שלי." הוא אומר

"אני אלך," סאנה אומרת "אני אביא גם את שלי." היא מוסיפה, זאת תהיה דרך מצויינת להתעלם מנוכחותו של ג'ונגקוק לכמה דקות. היא מסכימה עם עצמה ונכנסת חזרה לבית, היא נכנסת לחדר המשחקים- שם טאהיונג אמר ששכח את האוזניות שלו, היא מוצאת אותן בקלות ונכנסת לחדר שלה כדי להביא גם את האוזניות שלה, הן עדיין על שולחן הכתיבה, במקום שבו השאירה אותם, מחוברות לאייפוד שלה.

Nuna [JungKook] || Complete ✔️Where stories live. Discover now