33 : להציל את העולם

219 13 0
                                    

נקודת המבט של ג'ונגקוק.

כמה שעות קודם לכן.

ג'ונגקוק יוצא מבית הקפה ומתקדם לכיוון הרכב שלו, הוא מקליד הודעה מהירה ליונגי ומוציא את מפתח הרכב מהכיס שלו. בזמן שהוא נכנס לרכב ומכניס את המפתח לסוויץ'- הפלאפון שלו מצלצל.

"היונג," הוא עונה, מניע את הרכב ומדליק את המזגן.

"שלא תחשוב בכלל ללכת לשם!" קולו של ג'ימין חד וברור, מזהיר ומאיים,

"ומה? ניתן לו לברוח?!" קולו של ג'ונגקוק ארסי ועצבני

"קוקי, זאת מלכודת. הוא רוצה שנגיע אליו!" ג'ימין אומר בקול תקיף ועדיין מזהיר "יונגי היונג הצליח להגיע לכנופיית דרום בוסאן, הם שולחים מישהו אליו."

"השיחה עם בונג סון הייתה מבחן?" ג'ונגקוק שואל, ג'ימין נוהם באישור, הוא היה צריך לדעת שסונגי התקשר בכוונה ממספר לא חסוי, הוא לא היה עושה טעויות כאלה, הוא יותר מדי משופשף בעולם הזה כדי לטעות ככה

"אנחנו מתמודדים עם מספיק דברים בגללו, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו ליפול למלכודות שלו."

"אמרת בעצמך שהוא הולך לפגוע בבונג סון כדי להגיע אלינו," ג'ונגקוק מזכיר "והוא לא יהסס לפגוע גם בסו ראנג, סאנה, היאה ג'ונג, הבנים ואלוהים יודע מי עוד!" קולו תקיף בדיוק כמו זה של בן דודו "ומה?! אני אמור לשבת ולחכות שאולי משהו יסתדר? לקוות שהוא לא יצליח לברוח לכנופיית דרום בוסאן שוב?"

"כן!" ג'ימין אומר מיד בקביעה "כן ג'ונגקוק! תשב בשקט ותחכה! זה מה שכולנו עושים! זה מה שסיכמנו- טאהיונג נצמד לבונג סון כדי לשמור עליה, אני שומר על סו ראנג והתפקיד שלך זה לשמור על סאנה. אז תשמור עליה במקום לרוץ לאילסאן כדי לנקום בסונגי." מבלי לשים לב ג'ימין הסגיר את המיקום, אבל ג'ונגקוק שם לב

"הוא באילסאן?" הוא שואל, ג'ימין נאנח חרישית ומשמיע קול ייאוש

"קוקי..." ג'ימין אומר בקול רך ושקט יותר "אל תחמיר את המצב יותר ממה שהוא, זה כבר מספיק גרוע שאנחנו פגיעים ואנחנו לא יכולים לעקוב אחריו, זה מספיק גרוע שהכנופיות של בוסאן על הזנב שלנו כדי להגיע אליו, בבקשה, תשמור על סאנה כמו שאתה אמור לעשות ותעשה לי טובה, אל תריב איתה."

"אני לא יכול לשבת ולא לעשות כלום, היונג."

"תתאמץ." ג'ימין אומר בקביעה, קולו חד ורציני, ג'ונגקוק נאנח "נאמג'ון נסע לשם כדי לוודא שהוא לא יצליח לברוח, כל אחד עושה את התפקיד שלו אז תעשה את שלך."

Nuna [JungKook] || Complete ✔️Where stories live. Discover now