41 : ההזדמנות היחידה

217 12 7
                                    

⚠️ אזהרה: הקריאה על אחריותכם. ⚠️

&

סאנה מתאמצת בכל כוחה להמשיך לנעוץ את מבטה בפניו של ג'ונגקוק, המים שזורמים מעליה ומכים בראשה מפריעים לראייתה והיא לא מתאמצת לנגב את עיניה כדי שראייתה תצטלל. ג'ונגקוק מחייך, שיני הארנב שלו נחשפות מבין שפתיו הורודות, ועיניו השחורות ננעצות בהבעת ההלם של סאנה. הוא משנה את צורת העמידה שלו, יד אחת תופסת בזרועה של סאנה ומרסנת אותה כדי שלא תצליח לצאת, וידו האחרת מגיעה לפניה, אצבעותיו מלטפות את לחייה באיטיות, מסלקות את טיפות המים מעיניה באיטיות.

מוחה של סאנה דומם. היא מרגישה את המים החמים זורמים מעל ראשה אבל הכל מחריש באוזניה, היא לא שומעת שום דבר. היא מתאמצת להשאיר את עיניה נעוצות בפניו ומרגישה את חום גופה עולה, ספק בגלל המים החמים שנשפכים עליה, ספק בגלל המבוכה שהיא מרגישה מעצם הידיעה שהיא עומדת עכשיו לידו- מולו- איתו- בתוך המקלחת כשהוא לא לובש שום דבר. כנראה בגלל שתי הסיבות ביחד.

הוא מלטף את שיערה בעדינות ביחד עם המים כאילו חופף את ראשה בעודה עומדת בחוסר תגובה, היא רואה את חזהו רועד- הוא צוחק- אבל היא לא שומעת את קול צחוקו. העולם הופך לאיטי, המים זורמים לאט, הוא זז לאט, נדמה לה שלוקח נצח לידו לזחול מקודקוד ראשה שוב ללחיה. היא עוצמת את עיניה בתגובה למגעו הרך בפניה והוא מושך אותה קרוב יותר לגופו, מחבק אותה. היא מיד שולחת את ידיה לגבו ומחבקת אותו בחזרה, מרגישה את נשימותיו הקצובות, שומעת את ליבו הולם בחזהו.

ואז העולם חוזר לקצב הרגיל, רעש המים מכה באוזניה והיא שומעת את ג'ונגקוק מדבר אליה, היא עדיין לא מצליחה לזהות את המילים שהוא אומר, אבל קולו בלבד משרה בגופה תחושת ביטחון וחרדה בעת ובעונה אחת. אם זה אפשרי בכלל. היא מפחדת לזוז, מפחדת להזיז את ידיה, היא מפחדת להביט למטה בטעות. ג'ונגקוק שולח את ידיו לידיה ומזיז אותן באיטיות, סאנה פולטת צרחת פאניקה חרישית והוא צוחק, הוא מניח יד אחת על עיניה כדי לחסום את שדה ראייתה בזמן שידו האחרת מפסיקה את זרם המים. לאחר רגע קצר הוא מסיר את ידו מעינייה אבל עינייה עצומות בחוזקה

"את יכולה לפתוח את העיניים," הוא אומר בגיחוך והיא מציצה באיטיות מבעד לעין חצי סגורה, היא מבחינה במגבת שעוטפת את פלג גופו התחתון ולא מסוגלת לנתק את מבטה משרירי הבטן שנחשפו בפניה. היא כבר ראתה אותם כמה פעמים בעבר, והיא תמיד נדהמת מחדש.

"א..אני לא....מה..." היא משתתקת ומנקה את גרונה, למה את מגמגמת ככה סאנה?! מה לא בסדר איתך?! "למה משכת אותי ככה?!" היא מנסה להישמע עצבנית, הוא רק מושך בכתפיו ורוכן כדי לנשק את שפתיה לפני שיוצא מהמקלחון "יה!!" היא צועקת אחריו ויוצאת מהמקלחון, עוקבת אחריו לתוך חדרו

Nuna [JungKook] || Complete ✔️Where stories live. Discover now