35 : חוגגים מאוחר

205 11 2
                                    

סאנה חוזרת הביתה בשעות הערב המוקדמות, היא מוצאת את נאמג'ון יושב בסלון לבדו וצופה בדרמה בטלוויזיה. כשהוא שם לב שהיא חוצה את הסלון לכיוון המטבח הוא מכבה את הטלוויזיה והולך אחריה. שניהם נכנסים למטבח בו ג'ין עומד ליד הדלפק הגבוה וחותך ירקות, סיר גבוה מונח על הכיריים הדולקים.

"אתה מכין מרק?" נאמג'ון שואל בזמן שהוא וסאנה מתיישבים ליד הדלפק, ג'ין מהנהן

"בונג סון לא מרגישה כלכך טוב," הוא טוען, סאנה מותחת את ידה כדי לקחת מהגזר שג'ין חותך אבל הוא מיד מכה את ידה והיא מסלקת אותה "זה בשביל המרק!"

"אני אלך לבדוק מה איתה." סאנה אומרת ונעמדת, היא שולחת את ידה ותופסת חתיכת גזר לפני שיוצאת כמעט בריצה מהמטבח. היא מתקדמת במסדרון בדרך לחדרה של בונג סון וכמעט נתקלת בג'ונגקוק וג'ימין שנכנסים לבית, היא נבהלת ונעמדת מיד.

"הו, סאנה-שי," ג'ימין אומר ומחבק אותה, היא לא מחזירה לו חיבוק- מבולבלת ולא מבינה מה קורה, היא מביטה בג'ונגקוק במבט מתחנן לעזרה. תגובתו קרה והוא אפילו לא מתייחס אליה, למרות שבכל זאת הוא עוזר לה. הוא נועץ את אצבעותיו סביב זרועו של ג'ימין ומושך את ידו ממנה כך שהוא נאלץ להפריד את החיבוק. "קוקי, אנחנו תכף באים." ג'ימין אומר ומשחרר את זרועו מאחיזתו של ג'ונגקוק, הוא מתחיל להתקדם לכיוון חדרה של סאנה ומושך אותה אחריו.

"יה! פארק ג'ימין!" היא מתלוננת ומנסה להשתחרר מאחיזתו, הוא פותח את דלת חדרה של סאנה ונכנס פנימה, היא נכנסת אחריו והוא משחרר את ידה. "מה קרה?"

"חצות, בבריכה, אנחנו עושים מסיבה." הוא מצהיר, היא מביטה בו רגע קצר בהבעה רצינית "מה קרה?"

"ומה הקטע של הסודיות?" היא שואלת לא מבינה

"מסיבת הפתעה, סאנה-שי, פספסנו את היום הולדת שלו בגלל סונגי הנבלה, אז חוגגים מאוחר." הוא עונה "עידכנתי את יונגי ונאמג'ון כבר, זה היה רעיון של טאהיונג, הוא נסע לקנות זיקוקים." הוא מסכם

"אני הולכת לדבר עם בונג סון אז אני אעדכן אותה." היא אומרת, הוא מהנהן "ג'ין במטבח,"

"נאמג'ון אמר שהוא עדכן אותו כבר." הוא עונה "את יכולה להביא גם את החבר שלך איתך, אנחנו נשמח להכיר אותו." הוא מוסיף לפני שיוצא מהחדר מבלי לחכות לתגובתה. סאנה בוהה בדלת רגע ארוך, מנסה להבין למה הוא מתכוון, החבר שלה? מה הוא יודע?! היא מתאמצת ומרגיעה במהירות את הפאניקה שמתחילה לטפס בגופה ויוצאת מהחדר, ג'ונגקוק וג'ימין כבר לא נמצאים במסדרון והיא הולכת לחדרה של בונג סון. היא דופקת על הדלת פעמיים ופותחת אותה כשאין תשובה, היא מציצה פנימה ורואה שהחדר ריק,

Nuna [JungKook] || Complete ✔️Where stories live. Discover now