10 : בית חולים

229 11 3
                                    

כולם מחכים מחוץ לדלתות המובילות לחדרי הטיפול נמרץ- חלק יושבים על הספסל, חלק על הרצפה וחלק מהלכים הלוך-חזור במסדרון בחוסר שקט, הם נמצאים שם כבר שלוש שעות ואף אחד מהרופאים לא יצא לדבר איתם או לעדכן אותם מה המצב של ג'ימין.

הוסוק ויונגי יושבים על הספסל כשבונג סון יושבת בניהם, טאהיונג יושב על הרצפה לצידה של סאנה, נאמג'ון וג'ין מהלכים הלוך-חזור במסדרון, כשנאמג'ון מדבר בטלפון וג'ין מוטרד מחוסר הידיעה על מצבו של ג'ימין. ג'ונגקוק יושב על הרצפה ונשען על הקיר הנגדי מסאנה, הוא נועץ את מבטו בבונג סון.

לאחר דקות ארוכות של שקט נשמעת סירנה חרישית במסדרון ומעבירה צמרמורת בגופה של סאנה, שתי אחיות דוחפות לפניהן עגלה ועליה מכשיר חשמלי שסאנה מזהה כמכשיר החייאה. אחת מהן לוחצת על קודן בצד והדלתות נפתחות, הן נכנסות פנימה בריצה והדלתות נסגרות אחריהן, משאירות את השמיניה בחוץ.

+++

3 שעות קודם לכן.

"מה? זה רציני?!" סאנה שואלת, דאגה חודרת לקולה, הוא שותק רגע ארוך

"אין לי מושג." הוסוק עונה, סאנה נעמדת ומביטה בו רגע קצר ולאחר מכן יוצאת מהמטבח כמעט בריצה, היא נתקלת ביונגי במסדרון ונעצרת רגע לפני שהיא פוגעת בו

"תיזהרי," הוא אומר ומושיט את ידו קדימה כדי לתפוס אותה אם תמעד

"ג'ימינשי.."

"אני יודע" הוא עוצר אותה "אני בדרך לבית חולים, את רוצה לבוא?"

"כן" היא עונה, הוא מהנהן בראשו פעם אחת ומתחיל ללכת, היא הולכת בעקבותיו בשתיקה. הנסיעה לבית חולים ארוכה ושקטה, סאנה תוהה מה מצבו של ג'ימין ושמחה לראות שיונגי מתעניין במצבו של בן דודו.

כשהם מגיעים לבית החולים הם נכנסים למיון ומובילים אותם לחדר הטיפול נמרץ, ג'ונגקוק, סונגי וסונמי מחכים מחוץ לדלתות הכפולות, על פניו של ג'ונגקוק דאגה וחרדה, הוא יושב על הספסל ליד הדלתות, מרפקיו על ברכיו וראשו בין ידיו, סונמי יושבת לידו ומלטפת את גבו, היא מדברת בקול חלש שסאנה לא יכולה לשמוע, וסונגי מתהלך הלוך-חזור במסדרון בדאגה מופגנת.

סאנה ויונגי מתקרבים וסונגי שם לב אליהם ראשון, הוא מביט בהם רגע קצר וקד מעט לעבר הבחור המבוגר יותר, יונגי קד בחזרה. סאנה נעצרת אבל יונגי ממשיך להתקדם, הוא עומד מול ג'ונגקוק שמרים אליו את מבטו.

"מה קרה?" יונגי שואל את ג'ונגקוק, הוא נשען לאחור על הספסל ועונה בשקט, סאנה לא מצליחה לשמוע את תשובתו "מה?" הוא שואל בהלם "היא פסיכית לגמרי" הוא אומר בקביעה ומסתובב להביט בסונגי רגע קצר "מה המצב שלו?" הוא חוזר להביט בג'ונגקוק

Nuna [JungKook] || Complete ✔️Where stories live. Discover now