46 : את תהיי הראשונה

215 11 0
                                    

עבר כמעט שבוע מאז עזבה את סיאול וחזרה לג'ג'ו, סאנה הספיקה להתאקלם בחזרה בביתה ובחדרה. סוהו וסאן צ'ול ישנים ביחד באותו החדר ואימה קיבלה את חדר האורחים שאביה סידר וניקה במיוחד עבורה לפני שהגיע לסיאול. סאנה וג'ונגקוק מדברים כל יום, בני הדודים מעדכנים אותה כל הזמן לגבי ההתפתחויות. בונג סון וסאן צ'ול מדברים המון, והוא תמיד מתבודד כשהוא מדבר איתה, סאנה כבר בטוחה שמשהו קורה בניהם.

בפעם הראשונה בחייה סאנה זכתה לראות את סוהו עובד, הוא ראש צוות במחלקת הנגרות, להפתעתה של סאנה הוא טוב בעבודתו. סאן צ'ול התנדב לעזור בחנות למרות התעקשותו של אביה שלא יעבוד, וסאנה חזרה לעבודתה כראש צוות בפס הייצור. נדמה לה ששום דבר לא השתנה בזמן שהייתה בסיאול, הכל מרגיש אותו דבר, כאילו לא עבר זמן מאז שעזבה, כאילו הכל היה רדום.

עכשיו סאנה יושבת על מיטתה ומחבקת את הכרית שלה, בוהה במסך הפלאפון שלה בזמן שצופה בסרטונים ביוטיוב. השעה כבר מאוחרת אבל היא לא מצליחה להירדם. בניגוד לשאר השבוע שעבר, היום היא לא דיברה עם ג'ונגקוק בכלל והיא דואגת, תוהה אם הכל בסדר. כשהטלפון שלה מצלצל היא מזדקפת ומנקה את גרונה.

"נונה!!" הוא אומר מיד כשהיא עונה, קולו שמח ונמרץ, היא מחייכת "איך עבר עלייך היום?"

"לאט" היא מודה "אבל אני מתרגלת חזרה לחיים פה..זה טוב לא?"

"רק בתנאי שלא תחשבי שזה קבוע" הוא אומר בקביעה

"מה עשיתם היום?" היא מבקשת להתעדכן

"לא הרבה, בינתיים אנחנו משגעים את סבא ומחר בבוקר נתחיל את שלב 3." הוא עונה "אני חושב שהוא עומד להוציא לך צו הרחקה." ג'ונגקוק צוחק

"מה??" היא שואלת מזועזעת ומופתעת

"אני צוחק, הוא לא יעשה את זה," הוא טוען "ואנחנו צריכים עזרה ממך לגבי שלב 3," הוא אומר לאחר רגע קצר

"בסדר, מה אני צריכה לעשות?"

"להגיע לבוסאן." הוא מסכם "שלחתי לך במייל את הכרטיס, הטיסה יוצאת מחר בבוקר ב-9."

"אתה מגיע לבוסאן?"

"לא, תיפגשי עם סו ראנג." הוא עונה

"אני מתגעגעת אליך." היא אומרת בשקט, קולה רך

"גם אני, אבל בינתיים אין לנו ברירה. אנחנו מתקדמים מהר יותר ממה שחשבנו, סבא ממש לא אוהב את הרעיון שאנחנו ביחד אז קל יותר לעצבן אותו בקשר לזה." הוא עונה והיא מגכחת

"מה אני צריכה לעשות עם סו ראנג?"

"תעשו מה שבנות עושות, לא איכפת לנו מה תעשו כל היום, אבל החלק הכי חשוב מגיע בערב."

Nuna [JungKook] || Complete ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora