1 : נקודת ההתחלה.

333 16 0
                                    

כשהגיעה ליבשת, אנדונג הייתה העצירה הראשונה שלה, היא הצליחה לחקור ולהתחקות אחרי עקבותיה של אימה, היא הצליחה לאתר את הכתובת ממנה נשלח המכתב אבל כל מה שמצאה שם היה אישה בגיל העמידה עצבנית שלא קיבלה תשלום על שהותה של האישה בדירתה. אימה גרה שם שנתיים אבל גורשה מהמקום שבוע לפני שהספיקה להגיע לשם. האישה חייבה את סאנה לשלם את החוב של אימה לפני שנתנה לה פרטים על מקום הימצאה הנוכחי.

לא שהמידע הזה עזר לה יותר מדי, גם שם היא לא הייתה. היא נסעה לאילסאן בעקבות המידע שקיבלה אבל זאת הייתה עצירת ביניים לפני שנסעה עוד דרומה. היא הגיעה למוטל מעופש באילסאן ושם קיבלה מידע על הנסיעה לבוסאן, ובעקבותיה גם סאנה נסעה דרומה. היא הייתה בבוסאן שבועיים, חיפשה אחר רמז למיקום אפשרי, היא הרגישה שהיא מתקרבת אבל מפספסת ברגע האחרון. בבוסאן היא פוגשת בחור שמסכים לעזור לה, הוא עובד במשטרה המקומית ומנסה לאתר את האישה שסאנה מחפשת בנרות, הוא לא מוצאת יותר מדי. המידע היחיד שהוא מצליח למצא עבורה, הוא סרטון ממצלמות אבטחה. זהותה של האישה המסתורית מאושרת מיד, הדמיון בין סאנה לאימה ברור מאוד, אין ספק שזו האישה שהם מחפשים. הבחור מדפיס עבורה את התמונה ומאפשר לה לצפות בסרטון- למרות שכל זה נגד הנהלים.

בסרטון ניתן לראות בבירור שהיא נכנסת לתחנת הרכבת וקונה כרטיס, היא מתעכבת כמה דקות ומדברת עם האישה בקופה. הבחור- השוטר הנחמד, מוביל את הדרך וסאנה עוקבת אחריו, כך שניהם מגיעים לתחנת הרכבת ומתחקרים את האישה בקופה, היא זוכרת את האישה בתמונה, היא הייתה שם רק יומיים קודם לכן- סאנה פספסה אותה ביומיים! היא מספרת להם שהאישה בתמונה קנתה כרטיס נסיעה לסיאול אבל לא היה לה מספיק כסף ובסופו של דבר האישה בקופה נאלצה להוסיף מכספה כדי לעזור לאישה לנסוע ליעדה. השוטר מסכים להחזיר את הכסף של כרטיס הנסיעה וסאנה קונה אחד. היא מודה לבחור וממשיכה בדרכה.

.
עכשיו היא גרה בסיאול כבר 3 חודשים, לא בטוחה אם אימה המשיכה ליעד נוסף או השתקעה כאן אבל אין לה שום קצה חוט להמשיך ליעד אחר והכסף שברשותה הולך ואוזל. אז היא מצאה עבודה בטרקלין המלון היוקרתי הזה, המשכורת שלה הוגנת ומספקת, ובזמנה הפנוי היא ממשיכה לחפש את האישה שילדה אותה.

הטרקלין של בית המלון מלא באורחים, חודשי הקיץ תמיד היו תקופה עמוסה במפעל והיא רגילה לעומס עבודה, אבל היא לא ציפתה שהעבודה במלון תהיה כלכך עמוסה וקשה. מלון שילה-סיאול הוא מבין המלונות היקרים ביותר בסיאול, מתארחים בו אורחים חשובים- מפוליטיקאים משפיעים ועד אמנים מערביים.

העבודה שלה בטרקלין הרבה יותר קשה משציפתה, סוף חודש יולי שולח סימנים שהקיץ בעיצומו אבל בקרוב חודשי העומס עומדים לעבור. סאנה מביטה בשעון הקיר הגדול- נשארו לה עוד 30 דקות לסוף משמרת שלה. איש מבוגר נכנס לטרקלין בחיוך, במבט ראשון היא מזהה אותו- זו לא הפעם הראשונה שלו כאן. היא ניגשת אליו, מנסה להתעלם מהיותו מנכ"ל רשת פארקי השעשועים הגדולה ביותר בקוריאה.

Nuna [JungKook] || Complete ✔️Where stories live. Discover now